برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ناب، فراگیر و محوری باشد
کد خبر: 3740286
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ناب، فراگیر و محوری باشد

گروه اجتماعی- پاکاری، از پیش بینی بیش از 140 برنامه در کارگروه ایثار و شهادت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد و تصریح کرد: باید برنامه های ناب، فراگیر، اثرگذار، به روز و محوری را احصا و برجسته کنیم تا کیفیت برنامه ها ارتقا پیدا کند.

برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ناب، فراگیر و محوری باشد

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 29 مرداد در نشست هماهنگی کارگروه ایثار و شهادت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، از ارتقای کمی و کیفی برنامه های حوزه ایثارگران در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: هرچقدر که از عمر انقلاب می گذرد، این نهال تنومندتر و اتحاد و انسجام و عشق و علاقه مردم به نظام و ارزش های انقلابی محکم تر می شود.

وی با بیان اینکه در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تلاش داریم برنامه های متفاوت تری را نسبت به سنوات گذشته ارائه کنیم، گفت: باید دوستداران انقلاب امیدوارتر و با اعتماد و اعتقاد بیشتری در خدمت نظام باشند و دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس تر و ناامیدتر از همیشه بگردانند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با اشاره به بی اثر بودن توطئه ها و دسیسه های دشمن علیه انقلاب و نظام در طول چهار دهه گذشته، خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همه امکانات و ظرفیت ها بار دیگر ثابت خواهیم کرد که دشمن در برابر نظام اسلامی و اراده ملت ایران ناتوان است.

این مقام مسئول، با تاکید بر لزوم سیاستگذاری و برنامه ریزی با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: همه دستگاه ها اعم از دولتی و بخش خصوصی وظیفه دارند با هم و در کنار مردم برای بزرگداشت چله انقلاب مشارکت داشته باشند تا رویکرد مردم محوری و فراگیری برنامه ها تحقق پیدا کند.

وی از پیش بینی بیش از 140 برنامه در کارگروه ایثار و شهادت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد و تصریح کرد: باید برنامه های ناب، فراگیر، اثرگذار، به روز و محوری را احصا و برجسته کنیم تا کیفیت برنامه ها ارتقا پیدا کند.

پاکاری، با اشاره به حضور 2 هزار آزاده در همایش استانی بزرگداشت آزادگان استان، یادآور شد: جامعه ایثارگری استان از ظرفیت های بالایی برخوردار است که می توان از آن در مناسبت های ملی و مذهبی پیش رو از جمله هفته دولت، هفته دفاع مقدس، دهه ولایت، ماه های محرم و صفر و... بهره گرفت.

وی تولیدات بنیاد شهید گیلان در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را جزو اقدامات برجسته و فاخر دانست و اضافه کرد: در کارگروه ایثار و شهادت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید دید فرادستگاهی داشته باشیم و به عنوان نماینده استان در این حوزه، برنامه های خوبی را تدارک ببینیم.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، ارائه کارنامه چهل ساله انقلاب را مد نظر قرار داد و متذکر شد: مقوله ایثار، مقاومت، از خود گذشتگی و فداکاری فقط منحصر به میادین رزم نیست و همواره نیاز به ایثار داریم. اگر هر کسی در هر جایگاهی منافع دیگران را بر منافع خودش ترجیح دهد، ایثار اجتماعی انجام داده که یکی از شاخص های رشد و توسعه جوامع محسوب می شود.

پاکاری، از برگزاری جشنواره استانی ایثار اجتماعی در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: روحیه ایثار و فداکاری توانسته کشور ما را در بسیاری از مقاطع حساس نجات دهد.

وی خواستار پیگیری ساخت گلزار شهید «سید یونس رودباری»، اولین شهید انقلاب اسلامی شد و عنوان کرد: تولید مستندی از زندگی شهید رودباری نیز به صورت ویژه دنبال خواهد شد.

انتهای پیام

captcha