تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3740306
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امامزادگان پایگاه‌های فرهنگی هستند،‌گفت: به همین مناسبت در نظر داریم تا در دهه ولایت برنامه‌های مختلفی در بقاع متبرکه استان اجرا کنیم.

تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد امروز، 30 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه‌های دهه ولایت از امروز با برگزاری دعای عرفه در برخی بقاع متبرکه استان آغاز می‌شود.
وی افزود: کاروان غدیریه شادی در سطح امامزادگان دارای ظرفیت استان با هماهنگی هیئت‌های امنای بقاع متبرکه اجرا خواهد شد و مردم تجمعی می‌کنند که برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح آیینه غدیر، اضافه کرد: در این طرح بازسازی واقعه غدیر در استان از سوی سپاه پاسداران استان در روز عید غدیر خم برگزار می‌شود.
جنتی‌پور با اشاره به طرح ضیافت غدیر، عنوان کرد: در مناطقی که موقوفه‌ای باشد از مردم پذیرایی می‌شود اما متاسفانه در این استان موقوفه‌ای در این زمینه نداریم.
وی با بیان اینکه طرح منادیان حضرت علی(ع) در استان طی دهه ولایت برگزار می‌شود، ادامه داد: کسانی که نام آنان علی باشد تجلیل خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه برنامه‌های فرهنگی اوقاف و امور خیریه مردم‌محور هستند و از هیچ بودجه دولتی در این زمینه استفاده نمی‌شود، گفت: مسابقه پیامکی کتابخوانی غدیریه در بقاع متبرکه و نخبگان علمی استان با توزیع ۱۰ هزار جلد کتاب با عنوان ماه ولایت با موضوع آشنایی با ایام غدیریه برگزار می‌شود که به برندگان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.
وی افزود: اجرای طرح امامزادگان عشق، زیارت امامزادگان، حضور مردم در امامزادگان و تجلیل از شهدای سادات از جمله برنامه‌های اوقاف در دهه ولایت هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه‌اندازی کمپین وقت در جهت رسانه، یادآور شد: برنامه کمپین وقت در جهت رسانه در سطح کشور و استان برای کمک به صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، نشریات و روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری ایجاد و راه‌اندازی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha