عدالت محوری و تبعیت از ولایت فقیه نشانه بارز دولت انقلابی است
کد خبر: 3740528
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
فرماندار تایباد مطرح کرد:

عدالت محوری و تبعیت از ولایت فقیه نشانه بارز دولت انقلابی است

گروه شهرستان ها ــ فرماندار تایباد گفت: دولت شهیدان رجایی و باهنر با قابلیت بارزی مانند خداباوری، عدالت محوری، حرکت بر اساس عزت و منافع ملی و نیز تبعیت از ولایت فقیه، دولتی انقلابی و کارآمد بود و این مهم الگویی شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عدالت محوری و تبعیت از ولایت فقیه نشانه بارز دولت انقلابی است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسین شرافتی‌راد، فرماندار تایباد، امروز در جمع مدیران اجرایی شهرستان تایباد، ضمن تبریک ایام عرفه و عید قربان افزود: امسال هفته دولت همزمان با اعیاد قربان تا غدیر است و این زمان فرصتی مناسب برای ارائه خدمات جهادی همراه با معنویات دولت در برابر مردم خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: مدیران دولت برای گذر از این بحران باید با فساد ستیزی و دوری از اسراف، روحیه جهادی را در بدنه خود تقویت کنند. اگر ملت و دولت کنار یکدیگر در مسیر فرمان مقام معظم رهبری گام بردارند، بی‌شک موفق خواهند بود.

اولویت برنامه‌های اجرایی در هفته دولت طرح‌های نیمه‌تمام است
فرماندار تایباد اولویت برنامه‌های اجرایی در هفته دولت را طرح‌های نیمه‌تمام دانست و بیان کرد: امسال اعتبار 101 میلیارد و 583 میلیون ریال جهت تکمیل 93 طرح عمرانی به این شهرستان مرزی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: بیشترین اعتبارات اختصاص یافته در سال جاری به طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی اداراتی چون راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرسازی، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن اختصاص دارد.

مساجد مهمترین پایگاه فرهنگی برای مقابله با توطئه‌های دشمن است
نماینده عالی دولت در این شهرستان گفت: از آنجایی که مساجد و مصلاهای نماز جمعه مهم ترین پایگاه فرهنگی برای مقابله با توطئه‌های دشمن است و همچنین با توجه به حساسیت دشمن در اعیاد مذهبی به‌ ویژه در این مناطق مرزی حضور تمام مدیران و کارمندان در نماز عید قربان الزامی است.

در ادامه حامد قربانی، معاون سیاسی امنیتی فرماندار تایباد، گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دولت از فردا، 31 مرداد ماه، با شرکت در نماز عید قربان در این شهرستان آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این ایام 247 طرح عمرانی با اعتبار 288 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید که گازرسانی به 10 روستای میان ولایت و بهره مندی صددرصدی روستاییان شهرستان تایباد از آب شرب سالم از جمله اقدامات مهم دولت برای رفاه مردم این خطه مرزی است.

قربانی بیان کرد: تلاش دولت تدبیر و امید در دوران مسئولیت خویش دست‌یابی به موفقیت در مهار رکود اقتصادی، تحول سلامت و خدمات اجتماعی به مردم و جلوگیری از فساد اقتصادی بوده است. ما نیز با حضور در کنار مردم و فراهم کردن بسترهای مناسب جهت رسیدن به این اهداف عالیه گامی موثر در خنثی کردن نقشه دشمنان با راه انداختن جنگ اقتصادی علیه ایران، برخواهیم داشت.

انتهای پیام

captcha