دومین دوره المپیاد ورزشی مساجد و محلات خوی برگزار شد
کد خبر: 3740563
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

دومین دوره المپیاد ورزشی مساجد و محلات خوی برگزار شد

گروه اجتماعی - دومین دوره المپیاد ورزشی مساجد و محلات خوی با عنوان جام آسمانی‌ها، در رشته ورزشی فوتبال به همت کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد شهرستان خوی برگزار شد.

دومین دوره المپیاد ورزشی مساجد و محلات خوی برگزار شد

یوسف ضیافتی، مسئول کانونهای فرهنگی هنری مساجد خوی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی از برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی مساجد و محلات خوی خبر داد و بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 30 تیم از 30 مسجد خوی در دو رده سنی زیر 15 سال و 16 ،17 سال برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقات با عنوان جام آسمانی ها از ۳ مرداد ولادت امام رضا (ع) آغاز و ۳۰ مرداد ماه مصادف با روز جهانی مسجد به اتمام رسید.ضیافتی افزود: تیم های نورالمهدی از کانون مسجد روستای چاوشقلی، شهید باکری از کانون بقیه الله شهانق و شهید آوینی از مسجد حضرت امام خمینی(ره) در رده سنی زیر 15 سال و تیم های راه آسمان از کانون مسجد سیدالشهداء، حجت الله الاعظم از کانون مسجد شمس تبریزی، کوثر نور از مسجد آقا صادق در رده سنی16،17 سال به ترتیب به مقام های اول، دوم و سوم رسیدند.
وی برگزاری این مسابقات را در غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد رقابت سالم و جلوگیری از رواج بازی های ناهنجار در بین جوانان و نوجوانان موثر دانست.
مسئول کانونهای فرهنگی هنری مساجد خوی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت مساجد در طول سال و به ویژه در طول تابستان فرصتی بی بدیل در برنامه ریزی برای جوانان و نوجوانان است.

انتهای پیام

captcha