قربانگاه کهلا در عید قربان دایر شد
کد خبر: 3740821
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
با مشارکت خیران خدابنده‌ای؛

قربانگاه کهلا در عید قربان دایر شد

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با مشارکت خیران روستای کهلا از توابع بخش بزینه‌رود شهرستان خدابنده در روز عید قربان اولین قربانگاه این استان در این روستا ایجاد شد.

قربانگاه کهلا در عید قربان دایر شدبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ظهر امروز 1 شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد استان زنجان همزمان با عید قربان اقدام به جمع‌آوری نذورات و قربانی کرده است، اظهار کرد: با مشارکت خیران، قربانگاه در نقاط مختلف استان ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه در طرح ارائه شده توسط کمیته امداد به ازای یک قربانی اهدایی خیران یک قربانی نیز از طرف این نهاد تهیه و ذبح می‌شود، افزود: با مشارکت خیران روستای کهلا از توابع بخش بزینه‌رود  شهرستان خدابنده در روز عید سعید قربان اولین قربانگاه این استان در این روستا ایجاد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: همزمان با عید سعیدقربان در قربانگاه روستای کهلا20 راس گوسفند تهیه، ذبح و بین نیازمندان دهستان کهلا از طریق خیرین و مرکز نیکوکاری و با نظارت کمیته امداد توزیع شد.
صفری با قدردانی از مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد گفت: طرح قربانگاه امسال به‌صورت آزمایشی در استان زنجان همگام با 14استان دیگر اجرا شد و این طرح با وسعت بیشتری در سال‌های آینده و با هدف توسعه فرهنگ نذر و قربانی اجرا می‌شود .
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۶
0
0
کانال رسمی روستای کهلا در فضای مجازی
@KahlaNews1
captcha