هفته دولت احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری است
کد خبر: 3740976
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

هفته دولت احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری است

گروه سیاسی ــ سرپرست فرمانداری یزد گفت: هفته دولت یادمان بلندهمتی فرزندان پاک‌نهاد انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور مردم‌داری و خدمت‌گزاری با تکیه بر منش و بینش الگوهای بی‌نظیری چون شهیدان والامقام، رجایی و باهنر است.

هفته دولت احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری است

به گزارش ایکنا از یزد، عباس حیدری، سرپرست فرمانداری یزد ضمن تبریک هفته دولت در پیامی آورده است: هفته دولت یادمان بلندهمتی فرزندان پاک نهاد انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور مردم داری و خدمتگزاری با تکیه بر منش و بینش الگوهای بی نظیری چون شهیدان والامقام، رجایی و باهنر است.
امروز در آستانه بلوغ و چهل سالگی انقلاب صفحات تاريخ پرافتخار ايران اسلامی مزین به رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردان و زنان غیوریست که ایمان الهی و انسجام کشور در سایه پیوند دولت و ملت را برای تعالی و پیشرفت این مرز و بوم برگزیده و اینک نیز بیش از همیشه نیازمند توسعه این نگاه در تمام بخش‌های جامعه هستیم.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهيدان رجايی و باهنر، شهدای عزيز اين مرز و بوم به‌ويژه شهدای گرانقدر دولت، هفته دولت و روز کارمند را به کارمندان خدوم و خستگی‌ناپذیر در عرصه سازندگی و بالندگی تبریک می‌گویم و از خداوند متعال موفقیت در تمام عرصه‌های زندگی، توان روز افزون و مسیری روشن برای غلبه بر مشکلات پیش رو به ویژه پاسخگویی و گره گشایی از امور مردم را برای همگان مسئلت دارم.
امید است با اهتمام دولتمردان تدبیر و امید، همبستگی روز افزون مسئولان با گرايش‌ها و دیدگاه‌های مختلف و تاسی از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری ماندگار در پیشینه ملی و مذهبی کشور بتوانیم با غلبه بر بدعهدی دشمنان، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم تا رضایت مردمی و توسعه اثربخش به عنوان دستاوردی ماندگار از این دوران تجلی یابد.

انتهای پیام

captcha