همکاری ۱۴۸ پزشک نیکوکار با کمیته امداد البرز
کد خبر: 3741081
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

همکاری ۱۴۸ پزشک نیکوکار با کمیته امداد البرز

گروه اجتماعی ــ معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز گفت: در حال حاضر ۱۴۸ پزشک نیکوکار در ۱۹۸ مرکز درمانی به مددجویان این استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

همکاری 148 پزشک نیکوکار با کمیته امداد البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از کمیته امداد البرز، هادی کرابی با اشاره به لزوم پاسداشت خدمات پزشکان نیکوکار همکار‌ی‌کننده با این نهاد، اظهارکرد: ۲۶ هزار بیمه‌شده تحت حمایت کمیته امداد در استان البرز با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد از خدمات بستری، جراحی ، آزمایشگاهی، دارویی، تصویربرداری پزشکی، دیالیز و شیمی‌درمانی بهره‌مند هستند.
وی افزود: پزشکان نیکوکار علاوه بر تعهدات معمول خود به این نهاد سهم ده ‌درصدی حق ویزیت را نیز از مددجویان بیمار که به لحاظ اقتصادی ضعیف هستند دریافت نمی‌کنند.
کرابی با اعلام اینکه سقف حمایتی و پوششی بیمه درمان کمیته امداد نسبت به سایر بیمه‌گرها کامل‌تر است گفت: ۱۴۸ پزشک نیکوکار شاغل در ۱۹۸ مرکز درمانی به مددجویان البرزی خدمت‌رسانی می‌کنند
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه ساختار بیمه درمان کمیته امداد مبتنی بر طرح پزشک خانواده است گفت: هم‌اکنون ۳۶ پزشک عمومی، ۲۶ پزشک متخصص، ۳۴ داروخانه، ۲۸ پاراکیلینیک، ۶ دندانپزشکی، ۶ درمانگاه و ۴۶ مرکز دیگر به مددجویان البرزی خدمت ارائه می‌کنند.
این مسئول با اعلام اینکه برای ارائه خدمات بستری و جراحی به مددجویان بیمار سقف و محدودیتی وجود ندارد گفت: در استان البرز بیمارستان‌های دولتی شهید رجایی، شهید مدنی، شهید باهنر و کلینیک دی در شهر کرج، دکتر شریعتی شهر ماهدشت، امام حسن مجتبی(ع) نظرآباد، امام جعفر صادق(ع)هشتگرد، الزهرا(س) اشتهارد و بیمارستان‌های خصوصی کوثر و ثارالله طرف قرارداد این نهاد هستند.
انتهای پیام

captcha