گلایه مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه از بودجه شورای توسعه قرآنی
کد خبر: 3741087
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

گلایه مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه از بودجه شورای توسعه قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ محمودی با اشاره به تخصیص بودجه 92 میلیون تومانی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به استان کرمانشاه، با گلایه از این میزان بودجه، گفت: در مدت 11 ماه گذشته هیچ اعتباری به حساب اتحادیه مؤسسات واریز نشده و این میزان بودجه تخصیص یافته پاسخگو به فعالیت‌های قرآنی استان نیست.

گلایه مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه از بودجه شورای توسعه فرهنگ قرآنی

حجت محمودی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: با توجه به سهمیه‌بندی استان‌ها از بودجه شورای توسعه، 92 میلیون تومان از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به استان کرمانشاه تخصیص یافت.
وی افزود: با اشاره به امر یاد شده به دلیل نبود جلسه برای تعیین این اعتبارات از سوی دبیرخانه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی کرمانشاه، اعتبارات بلاتکلیف است.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 35 میلیون تومان از اعتبار یاده شده در اسفندماه 96 به حساب یکی از مؤسسات که از طرف اداره‌کل ارشاد کرمانشاه معرفی شده واریز شده است، اظهار کرد: تا بحال با توجه به نیاز مبرم مؤسسات به این بودجه متأسفانه مبلغ یاد شده در حساب مؤسسه مذکور در حال خاک خوردن است.
محمودی تصریح کرد: مبلغ باقی مانده از بودجه یاده شده نیز باتوجه به زمان باقی مانده از سال هنوز تعیین تکلیف نشده است و با توجه به اینکه 11 ماه از روند ادغام اتحادیه قرآنی می‌گذرد تاکنون شاهد تخصیص اعتباری به مؤسسات قرآنی نبوده‌ایم.
وی گفت: اگر مبلغی از این به بعد واریز شود به عنوان نخستین حمایت و اعتبار است که پس از ادغام اتحادیه به حساب واریز خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اتحادیه مدغم درخصوص کارهای قرآنی استان است و با توجه به جلساتی که با مدیران‌کل ارشاد، تبلیغات و اوقاف داشته‌ایم، اتحادیه مدغم معین فعالیت‌های قرآنی در کرمانشاه است.
محمودی با اشاره به روند ثبت اتحادیه و مراحل پایانی آن، افزود: طبق مصوبه شورای توسعه قرآنی تمام حمایت‌ها از طریق اتحادیه مدغم به مؤسسات انجام خواهد شد.
وی در پایان با گلایه از روند تخصیص بودجه شورای توسعه قرآنی به استان، گفت: معتقدیم میزان بودجه تخصیص یافته به کرمانشاه پاسخگو به فعالیت‌های قرآنی استان نیست.
انتهای پیام

captcha