اعضای جدید طرح آموزشی، تربیتی «اسوه» در بخش حافظان مشخص شدند
کد خبر: 3741222
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

اعضای جدید طرح آموزشی، تربیتی «اسوه» در بخش حافظان مشخص شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در بخش حافظان طرح «اسوه» پس از ۲ مرحله ارزیابی و داوری، نفراتی که نصاب لازم را کسب کردند، برگزیده شدند.

به گزارش ایکنا، پس از اتمام مراحل ارزیابی حافظان نوجوان ممتاز کل قرآن از سراسر کشور که متقاضی حضور در طرح «اُسوه» بودند، در نهایت تعداد ۱۷ حافظ کل ۹ تا ۱۲ سال از دیدگاه هیأت داوران حائز بالاترین نصاب شدند و مجوز عضویت در طرح اُسوه را کسب کردند.
با برنامه‌ریزی انجام شده، اولین دوره حضوری اُسوه حافظان، پس از اتمام دوره آموزشی و تربیتی قاریان که هم اکنون در جریان است، ۷ تا ۱۱ شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد.
قابل ذکر است در راستای عمل به توصیه‌ها و تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهمیت توسعه أمر حفظ قرآن کریم در جامعه، همچنین به منظور تربیت و معرفی الگوهای شایسته در این عرصه جهت جذب نوجوانان و جوانان مؤمن ایران اسلامی به دریای بی کران قرآن کریم و ایجاد انگیزش عمومی برای حفظ این کلام آسمانی، دبیرخانه طرح آموزشی، تربیتی اُسوه که پیش از این تجربه موفقی را در عرصه قرائت ویژه نوجوانان نخبه آغاز کرده، اقدام به اجرای طرحی مشابه برای حافظان نوجوان کل قرآن کرده است. قطعاً شکل گیری این اجتماع نخبگانی و برنامه‌ای که جهت ارتقاء و پرورش ایشان تدارک شده است، برکات فراوانی را در سطح ملی و بین‌المللی به همراه خواهد داشت.
اسامی و مشخصات پذیرفته شدگان به این شرح است:

اعضای جدید طرح آموزشی، تربیتی«اسوه»در بخش حافظان مشخص شدندانتهای پیام

captcha