افتتاح ۲۷۴ طرح عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3741258
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

افتتاح ۲۷۴ طرح عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۷۴ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت ‌در مناطق مختلف این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح  274 طرح عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی محمداحمدی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد روز گذشته، سوم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت ۲۷۴ طرح عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف این استان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این تعداد شامل 181 طرح عمرانی و 93 طرح اقتصادی است.
وی افزود: تعداد 41 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی خواهند شد که شامل 24 طرح عمرانی و 17 طرح اقتصادی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش‌بینی شده برای کل طرح‌های عمرانی و اقتصادی اعم از افتتاحی و کلنگ زنی را رقمی افزون بر سه هزار و 500 میلیارد ریال ذکر کرد.
احمدی با بیان اینکه میزان اشتغالزایی طرح‌های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت امسال کهگیلویه وبویراحمد هزار و 436 نفر است، تصریح کرد: هزار نفر از این تعداد مربوط به طرح‌های عمرانی و مابقی نیزدر حوزه اقتصادی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد شعار محوری هفته دولت امسال را شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی دانست و عنوان کرد: تقارن هفته دولت سال جاری با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای همدلی، تعامل و وحدت بیشتر میان همه گروه‌ها و اقشار مختلف مردم با مسئولان در راستای دفاع از دستاوردها و آرمان‌های بزرگ این نظام است.
انتهای پیام

captcha