ضرورت حمایت از دولت‏‌ها براى پیشرفت انقلاب
کد خبر: 3741260
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
حجت‌الاسلام علیرضا لطفیان:

ضرورت حمایت از دولت‏‌ها براى پیشرفت انقلاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان فهرج گفت: از آن‏جا كه منفعت انقلاب بر منفعت حزبى و جریانات سیاسى تقدم دارد، حمایت از دولت‏‌ها براى پیشرفت انقلاب و ارزش‏‌هاى آن لازم و ضرورى است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفتمان دینی «اطاعت خلاصه غدیر به روایت صحیفه سجادیه» با همکاری دارالقرآن آیت‌الله سیدجواد حسینی تبریزی خامنه‌ای و جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه، سوم شهریورماه در شهرستان فهرج استان کرمان برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا لطفیان سرگزی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان فهرج استان کرمان در این گفتمان پیام غدیر را معرفى الگوى حكومت اسلامى براى ادامه راه انبیاء الهى دانست و گفت: عید غدیر، روزى است كه پیغمبر اكرم(ص) وظیفه حكومت را معین و الگوى حكومت اسلامى را تا آخر تعیین فرمود. مسئله‏ امامت و ولایت و زنده نگه‏داشتن غدیر، به یک معنا زنده نگه‏داشتن اسلام است.
وی با بیان اینکه غدیر، جلوه‌گاه تعبد و تسلیم و فصل قرب یافتن مسلمانان به خداوند در سایه ولایت است، عنوان کرد: به تعبیر آیت‌الله سیدجواد حسینی تبریزی خامنه‌ای، «غدیر مجرای فیض الهی و بهانه عنایت رحمانی به بندگان مؤمن و مطیع است؛ غدیر دریایی از باور و بصیرت در کویر حیرت و هامون ضلالت است تا کام جان‌ها از آن سیراب شود؛ غدیر برنامه‌ای الهی برای حیرت‌زدایی از اذهان و اعمال امت در افق آینده تاریخ است».
لطفیان با اشاره به هشتم شهریور، سالروز انفجار دفتر نخست‏‌وزیرى توسط منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان رجایى و باهنر، گفت: دولت شهیدان رجایى و باهنر، دولت خدمت خالصانه و مؤمنانه‏ بود. ارزش آقایان رجایى و باهنر به این بود كه با مردم بودند و براى مردم خدمت مى‏‌كردند. این دو بزرگوار كه دلسوز و مردمى و وجودشان به آرمان‌هاى انقلابى آمیخته بود، حقیقتاً از عناصر برجسته و برگزیده نظام بودند؛ طعم سختی‌ها را چشیده و دوران مبارزه را با توفیق و سربلندى پشت سرگذاشته و وفادارى خود را به اسلام و انقلاب تا پاى جان نشان دادند.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، گفت: از آن‏جا كه منفعت انقلاب بر منفعت حزبى و جریانات سیاسى تقدم دارد، حمایت از دولت‏‌ها براى پیشرفت انقلاب و ارزش‏‌هاى آن لازم و ضرورى است. پشتیبانى از دولت‏‌ها می‌‏تواند موجب ایجاد وحدت و جلوگیرى از تفرقه و ایجاد فضاى دوقطبى شود.
محمود لطفیان
انتهای پیام

captcha