رونمایی از کتاب «فرم‌ها و فرآیندها در ژئومورفولوژی» در بروجرد
کد خبر: 3741605
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

رونمایی از کتاب «فرم‌ها و فرآیندها در ژئومورفولوژی» در بروجرد

گروه فرهنگی ـ کتاب «فرم‌ها و فرآیندها در ژئومورفولوژی» یک‌شنبه، چهارم شهریور در بروجرد رونمایی شد.

رونمایی کتاب «فرم‌ها و فرآیندها در ژئومورفولوژی» در بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، کتاب «فرم‌ها و فرآیندها در ژئومورفولوژی» تالیف اسماعیل کاکاوند، رضا قهرمانی و روناک رستمی یک‌شنبه، چهارم شهریور در بروجرد رونمایی شد. کتاب «فرم‌ها و فرآیندها در ژئومورفولوژی» در ویرایشی جدید در ٤٥٧ صفحه و توسط انتشارات نوروزی گرگان به تازگی منتشر و به بازار کتاب روانه شده است. این کتاب توسط اسماعیل کاکاوند نویسنده جوان بروجردی و فعال در حوزه جغرافیا و با همکاری رضا قهرمانی نگارش و منتشر شده است.

این کتاب ششمین کتاب اسماعیل کاکاوند است که در حوزه جغرافیا به چاپ رسیده است. اسماعیل کاکاوند اهل بروجرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته جغرافیای طبیعی ـ ژئومورفولوژی در برنامه‌ریزی محیطی است و تاکنون از وی کتاب‌های «واژه‌نامه و اصطلاحات ژئومورفولوژی»، «مقدمه‌ای بر ژئومورفولوژی پزشکی» و «فرم‌ها و فرایندها در ژئومورفولوژی» به چاپ رسیده است.در اردیبهشت امسال نیز کتاب «فرهنگ تخصصی ژئومورفولوژی» جلد اول از یک مجموعه کتاب چهار جلدی در قلمرو ژئومورفولوژی از اسماعیل کاکاوند با همکارانش تألیف و منتشر شده بود. اولین جلد آن تحت عنوان «فرهنگ تخصصی ژئومورفولوژی» توسط اسماعیل کاکاوند این نویسنده جوان بروجردی و فعال در حوزه جغرافیا با همکاری مرتضی اکبریان، سمیرا احمدی، سیران بهمنی، زهرا زنگنه‌تبار و زینب محمد خانی به چاپ رسیده است.

جلد دوم این مجموعه با عنوان «لغات تخصصی قلمرو رودخانه‌ای(آبی)، «لغات تخصصی قلمرو جنگلی و لغات تخصصی قلمرو ساحلی» و جلد سوم آن با عنوان «لغات تخصصی قلمرو کوهستانی و لغات تخصصی قلمرو آهکی ـ کارستی» و جلد چهارم آن با عنوان «لغات تخصصی یخچالی و دیگر لغات تخصصی ژئومورفولوژی زیر چاپ است که به‌زودی به بازار کتاب آمده و در اختیار علاقمندان به این رشته جذاب قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

captcha