پیشرفت و توسعه کشور مستلزم وحدت ملی است
کد خبر: 3741859
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

پیشرفت و توسعه کشور مستلزم وحدت ملی است

گروه اجتماعی - امام‌جمعه اصفهان با اشاره به لزوم همبستگی و وحدت در شرایط کنونی گفت: اگر با هم باشیم می‌توانیم پیشرفت کنیم و پوزه ابرقدرت‌ها را بر زمین بمالیم، می توانیم مشکلات را برطرف کرده و آینده‌ای درخشان برای ملت ایران رقم بزنیم

پیشترفت و توسعه کشور مستلزم وحدت ملی است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در جلسه تقدیر از ائمه جماعات نمونه استان اصفهان با گرامیداشت روز جهانی مسجد و ایام دهه ولایت اظهار کرد: اگر در 700 مسجدی که در اصفهان وجود دارد کارها به خوبی انجام شود و همه تشکل‌ها و نیروهای فعال داخل مسجد همچون امام جماعت، هیئت امنا، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ستاد احیاء و بسیج یکی شوند و برای پسران و دختران جوان برنامه ریزی کنند بدون شک بسیاری از مشکلات فرهنگی برطرف می‌شود.
وی با بیان اینکه فعالیت در مسجد، خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی است، افزود: امام راحل فرمودند دستاوردها و کارهایی که برای مردم می‌کنید را برای آنان بگویید بنابراین ائمه جماعات باید دستاوردها و پیشرفت‌های نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنند.
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با اشاره به برخی از کاستی‌ها و مشکلات در کشور گفت: دشمن می‌گوید حکومت ایران کارایی ندارد در حالیکه این نظام، در مدت 40 سال به تنهایی در برابر جهان کفر ایستاده است و با وجود همه فشارها و تحریم‌ها و دشمنی‌ها پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های گوناگون داشته است.
وی با اشاره به برخی بی تدبیرهای دولتها عنوان کرد: همه این دولت‌ها کارها و خدمات بسیاری انجام داده‌اند اما بر اساس توانایی و ظرفیت دولت‌ها، کاستی‌هایی نیز وجود داشته است.
آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه باید از فرصت‌هایی که خدا به ما داده است استفاده کنیم، ابراز کرد: ثواب نماز خواندن در مسجد را برای مردم بیان کنیم، خیلی از بزرگان علاوه بر انجام واجبات و ترک معصیت با انجام مستحبات به مقامات بالای معنوی رسیده‌اند.
وی با اشاره به لزوم همبستگی و وحدت در شرایط کنونی گفت: اگر با هم باشیم می‌توانیم پیشرفت کنیم و پوزه ابرقدرت‌ها را بر زمین بمالیم، می توانیم مشکلات را برطرف کرده و آینده‌ای درخشان برای ملت ایران رقم بزنیم.

انتهای پیام

captcha