حمایت مالی از ایده‌های فناورانه در زمینه مدیریت شهری
کد خبر: 3741877
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری یزد خبر داد:

حمایت مالی از ایده‌های فناورانه در زمینه مدیریت شهری

گروه اجتماعی ــ محمد سپهر گفت: ایده‌های فناورانه نو و قدرتمندی در زمینه شهری وجود دارد که تلاش خود را برای حمایت از آن‌ها به کار بسته‌ایم.

حمایت مالی از ایده‌های فناورانه در زمینه مدیریت شهری 

به گزارش ایکنا از یزد، محمد سپهر، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد 5 شهریورماه در نشست با سفید رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تاثیر هوشمند سازی شهر در ارتقا جایگاه یزد اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری تمام تلاش خود را برای همکاری در این زمینه به کار خواهد بست.
سپهر افزود: ایده های فناورانه نو و قدرتمندی در زمینه شهری وجود دارد که تلاش خود را برای حمایت از آن به کار بسته ایم. همچنین برخی از آنها جزو سرمایه گذاری خطر پذیر طبقه بندی می شوند و با توجه به محدودیت های مالی صندوق، از شهرداری می خواهیم که برای حمایت بخشی از این پروژه ها ورود پیدا کند.
غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه شهر یزد در مسیر هوشمند شدن است، گفت: در تمامی زمینه ها نیاز به ایده های نو داریم و با توجه به تجربه و عملکرد مناسب صندوق پژوهش و فناوری استان انتظار ما این است که حمایت از این ایده ها بوسیله صندوق صورت بگیرد و ما حمایت های لازم از آن را خواهیم داشت.
سفید افزود: یکی از زمینه های همکاری ای که صندوق می تواند با شهرداری داشته باشد ارتباط با مرکز خلاقیت های شهری و حمایت از ایده های خلاق ارائه شده به این مرکز است.
یادآور می شود در این نشست به بررسی راهکارهای موجود برای توسعه نقش صندوق در حمایت مالی ایده های فناورانه در زمینه مدیریت شهری پرداخته شد.

انتهای پیام

captcha