راه‌اندازی نمایندگی مؤسسه علوم و معارف اسلامی در یاسوج
کد خبر: 3741989
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

راه‌اندازی نمایندگی مؤسسه علوم و معارف اسلامی در یاسوج

گروه معارف ـ با راه‌اندازی نمایندگی مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی در یاسوج هفتمین نمایندگی این مؤسسه در کشور آغاز به کار کرد.

راه‌اندازی نمایندگی مؤسسه علوم و معارف اسلامی در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام ادبی، معاون آموزش و مسئول امور استان های مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی کشور روز گذشته، پنجم شهریورماه گفت: فعالیت این مؤسسه بر ترویج و تعمیق نگرش سیستمی به دین متمرکز است.
وی افزود: این نگرش تلاش دارد در عرصه روش‌شناسی مطالعات دینی راهبردهای کلان دینی را به راهکارهای همه جانبه در تمامی زوایای زندگی تبدیل کند.
معاون آموزش و مسئول امور استان های مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی کشور با بیان اینکه مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی در حوزه نشر تاکنون 70 جلد کتاب را با محور نگرش سیستمی به دین منتشر کرده است، اضافه کرد: این مؤسسه برای تحقق اهداف خود در مراکز استان‌ها در دو عرصه علمی، تخصصی و علمی ترویجی، مدل‌های جدیدی در حوزه‌های مختلف از جمله شهرسازی، تامین اجتماعی و سبک زندگی ارائه می‌کند.
همچنین، حسنی، مدیر این مؤسسه در استان نیز گفت: در اولین گام 70 نفر از اساتید دانشگاهی و محققان برای ورود به مباحث این مؤسسه در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.
وی افزود: با اتمام این دوره‌ها و انعقاد تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌های اداری و اجرایی مدرسان آموزش دیده فعالیت ترویجی خود را آغاز می‌کنند.
انتهای پیام

captcha