رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3742002
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
همزمان با سراسر کشور؛

رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲، روز نهم شهریورماه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار می‌شود.

رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار مستعد حصاری، جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل روز گذشته پنج شهریورماه در نشست با خبرنگاران در اردبیل افزود: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله 2 نهم شهریورماه در استان اردبیل برگزار می‌شود و این رزمایش در تمامی شهرستان‌های استان با محوریت قرآن و بیت‌المقدس برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله دو در استان به کار گرفته شده است، افزود: با برگزاری این رزمایش اتحاد و همدلی و اقتدار ملت ایران به دنیا نشان داده می‌شود.
جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: این رزمایش همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود و این رزمایش در مراحل مختلف بوده که از نهم شهریور آغاز و تا ۲۹ شهریور ادامه خواهد داشت.
مستعد حصاری بیان کرد: تجمع بزرگ نیز در حاشیه این رزمایش برگزار خواهد شد و بسیجیان با تجمع، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان خواهند داد.
وی گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام و تضعیف جامعه هستند که با وحدت و همدلی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.
جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با اقتدار و عظمت این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.
مستعد حصاری تصریح کرد: در قالب رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله دو گروه‌های جهادی نیز به مناطق محروم اعزام می‌شوند که در حال حاضر بیش از ۲۰۰ گروه جهادی در استان فعال بوده که نقش اساسی در عمران و آبادانی مناطق محروم داشته‌اند.
وی افزود: با توجه به اینکه این رزمایش در آستانه ماه محرم برگزار می‌شود انتظار می‌رود این رزمایش به صورت باشکوه و ویژه در تمامی شهرستان‌ها برگزار شود و جزئیات مراسم از طریق شهرستان‌ها به اطلاع عموم می‌رسد.
جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نقش رسانه‌ها و خبرنگاران را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان مهم برشمرد و بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در قالب جنگ نرم در صدد تضعیف نظام هستند که رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند.
وی امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون خون شهدا دانست و افزود: ادامه راه این شهدای والامقام رسالتی بسیار مهم و خطیر است و همگان باید راه شهدا را ادامه دهیم.
مستعد حصاری با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از نیاز‌های اساسی است و باید در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha