اعزام ۴۹۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوی زیارتی مشهد
کد خبر: 3742083
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

اعزام ۴۹۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوی زیارتی مشهد

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی سال جاری تا کنون ۴۹۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار بیش از ۷۸ میلیون تومان در قالب اردو‌های زیارتی و تفریحی به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام 490 نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوی زیارتی مشهد مقدس

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، احمد بوالحسنی معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی صبح امروز سه‌شنبه 6 شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی با هدف ارتقای سطح زندگی مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود، گفت: طی سال جاری تا‌کنون 490 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار بیش از 78 میلیون تومان در قالب اردوهای زیارتی و تفریحی به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی آگاه‌سازی برای دو هزار و 800 مددجو با اعتبار 70 میلیون تومان و بهره‌مندی هزار و 80 مددجو از برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی با اعتبار 340 میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری بوده است.
این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: در مدت مشابه سال قبل 746 مددجو که تا کنون به زیارت امام رضا(ع) نرفته بودند در قالب طرح شوق زیارت و با اعتبار بیش از 89 میلیون تومان به مشهد اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد با رویکرد پرورشی اجرا می‌شود، مطرح کرد: با اجرای برنامه‌های اردویی زمینه لازم برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش‌های اسلامی در جامعه هدف فراهم می‌شود.
بوالحسنی در پایان گفت: توانمندسازی مددجویان تنها به زمینه‌های اقتصادی منحصر نمی‌شود؛ افزایش و تقویت مبانی فکری و فرهنگی مددجویان مهم‌ترین پیش‌نیاز برای توانمندسازی و خودکفایی اقتصادی است.
انتهای پیام

captcha