برپایی دوره‌ مهارت‌های عمومی تدریس ویژه اساتید حوزه‌های علمیه خواهران فارس
کد خبر: 3742109
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

برپایی دوره‌ مهارت‌های عمومی تدریس ویژه اساتید حوزه‌های علمیه خواهران فارس

گروه معارف ـ. آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس از برگزاری دوره مهارت‌های عمومی تدریس ویژه سال ۹۷ از ۱۵ شهریورماه در شیراز خبر داد.

برپایی دوره‌ مهارت‌های عمومی تدریس ویژه اساتید حوزه‌های علمیه خواهران فارس

به گزارش ایكنا از فارس، سكینه سردار، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس امروز، 6 شهریورماه گفت: دوره مهارت‌های عمومی تدریس با حضور 50 نفر از استادان مدارس علمیه خواهران سراسر استان فارس از پانزدهم تا هفدهم شهریورماه در شیراز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به بهره‌مندی از استادان مجرب و شایسته در برگزاری این دوره‌ها، اضافه کرد: دوره مهارت‌های عمومی تدریس همانند سال‌های پیش با حضور استادان توانمند برگزار می‌شود که امسال حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی‌الله هاشم‌پور، استاد حوزه و دانشگاه، در این دوره تدریس خواهد کرد.
سردار با تأکید بر اهمیت مهارت‌های تدریس و کلاس داری و برنامه‌ریزی در برگزاری کارگاه‌های ارتقای مهارت‌های تدریس، بیان کرد: آشنایی با فنون، روش‌ها و مهارتهای تدریسی و فرآیند به‌کارگیری آن در ضمن طراحی طرح تدریس، ارتباط با طلاب، تدوین تدریس بهتر و الگوهای برتر تدریس ازجمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه سه‌روزه است.
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس با اشاره به لزوم به اجرای این دوره برای اساتید شاغل به تدریس كه تاكنون دوره مهارت‌های عمومی تدریس را نگذرانده‌اند، تأکید کرد: با توجه به لزوم ارتقای سطح مهارتی تمامی استادان علاوه بر سطح علمی و تربیتی، حضور تمامی استادان مقطع سطح دو که اولین بار در سال 96 و 97 مجوز تدریس خود را اخذ نموده‌اند، در دوره مذکور الزامی است.
وی با اشاره صدور گواهینامه اتمام دوره مهارتهای عمومی تدریس برای شرکت‌کنندگان، گفت: قطعی شدن مجوز تدریس و تمدید اعتبار مجوز تدریس، منوط به گذراندن این کارگاه و کسب امتیاز لازم است.
انتهای پیام

captcha