جشن بزرگ غدیرخم در 37 امامزاده کاشان برگزار می‌شود
کد خبر: 3742235
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

جشن بزرگ غدیرخم در 37 امامزاده کاشان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: همزمان با روز عید سعید غدیرخم جشن بزرگ غدیرخم در جوار حرم مطهر 37 امامزاده شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

جشن بزرگ غدیرخم در 37 امامزاده کاشان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان اظهار کرد: باتوجه به هماهنگی‌های انجام شده با مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین اقدامات به عمل آمده همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیرخم با هدف ایجاد نشاط معنوی، تببین جایگاه و منزلت ولایت و امامت، ترویج سبک زندگی اسلامی و همچنین تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی جشن بزرگ غدیرخم در جوار کلیه بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان شهرستان کاشان برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشن بزرگ همراه با برنامه‌هایی شامل؛ برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی خیمه های معرفت، حرکت کاروان شادی غدیر، پاسخگویی به مسائل شرعی و... در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با 7 و 8 شهریور ماه در جوار 37 امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: مراسم خطبه خوانی غدیرخم و همچنین تجمع بانوان ولایی نیز در جوار حرم مطهر 17 امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان نیز ویژه بانوان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha