دو خوزستانی در میان برگزیدگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی غدیر
کد خبر: 3742310
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

دو خوزستانی در میان برگزیدگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی غدیر

گروه فرهنگی ـ با پایان یافتن سومین جشنواره پرده‌خوانی و نقالی غدیر، رزا زندی و معصومه لشنی از استان خوزستان رتبه‌های سوم این جشنواره را در دو بخش نوجوان و بزرگسالان کسب کردند.

دو خوزستانی در میان برگزیدگان سومین جشنواره پرده‌خوانی و نقالی غدیر

به گزارش ایکنا از خوزستان، سومین جشنواره پرده‌خوانی و نقالی غدیر شب گذشته ششم شهریورماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این برنامه نفرات برگزیده در چهار بخش کودک، نوجوان، بزرگسالان زن و بزرگسالان مرد معرفی شدند که از این میان در بخش نوجوان، رزا زندی از استان خوزستان رتبه سوم و معصومه لشنی در بخش بزرگسال زن رتبه سوم را کسب کردند.

گفتنی است، سومین جشنواره پرده‌خوانی و نقالی غدیر با حضور کوروش زارعی مدیر هنرهای نمایشی حوزه هنری، داود فتحعلی بیگی، احمد مسجدجامعی، مرشد محسن میرزاعلی و حسین عالم بخش دبیر جشنواره و نقالان و پرده خوانان علوی، شهرام کرمی و جمعی از مدیران و هنرمندان در سالن مهر حوزه هنری  به کار خود پایان داد.

سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با دبیری حسین عالم‌بخش از یکم تا ششم شهریورماه سال جاری در تهران برگزار ‌شد.

انتهای پیام

captcha