تحریم‌کنندگان آرزوی زمین خوردن انقلاب را به گور خواهند برد
کد خبر: 3742330
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

تحریم‌کنندگان آرزوی زمین خوردن انقلاب را به گور خواهند برد

گروه سیاسی ـ معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه گفت: ایران یک کشور بزرگ و سرشار از امکانات و نعمات الهی است و تحریم کنندگان آرزوی زمین خوردن انقلاب را به گور خواهند برد.

 تحریم کنندگان آرزوی زمین خوردن انقلاب به گور خواهند برد.

به گزارش ایکنا از یزد، نوروز کهزادی، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه 6 شهریورماه در آیین افتتاح ساختمان دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب بافق ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دشمن با جنگ اقتصادی در پی زمین گیر کردن انقلاب اسلامی است اما با توکل بر خدا و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه این فتنه ها و بحران ها عبور خواهد کرد.
وی افزود: البته جنگ اقتصادی اخیر بیشتر در بُعد روانی تأثیر گذار بوده که برخی از مردم را نگران و تلاطم هایی را در بازار به بار آورده است.
کهزادی گفت: ایران یک کشور بزرگ و سرشار از امکانات و نعمات الهی است و تحریم کنندگان آرزوی زمین خوردن انقلاب را همچون سناتور «مک کین» - که آرزوی بمباران اتمی ایران را داشت - به گور خواهند برد.
این مقام مسئول، انسجام و همدلی را راهبرد مقابله با توطئه های دشمنان دانست و بیان کرد: جنگ اقتصادی امروز، یک جنگ تمام عیار و یک حمله کامل به کشور است که با هدف ساقط کردن نظام اسلامی صورت گرفته است و به فضل الهی و با همت مردم، ظرفیت های عظیم کشور و استعداد بی بدیل جوانان این مرز و بوم، ناکام خواهد ماند.
وی تصریح کرد: وظیفه و رسالت امروز همه ما حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است و از سوی دیگر ارتقاء کیفیت و افزایش خدمات و بهبود امکانات وظیفه سنگین تولید کنندگان و صنعتگران است.
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، تحریم فلج کننده و اِعمال فشار حداکثری به مردم را راهبرد دشمن ذکر کرد و گفت: گرچه این تحریم ها فشار هایی را بر مردم وارد کرده اما به برکت خودباوری جوانان که میراث امام راحل عظیم الشأن و رهبر معظم انقلاب است و خودکفایی حاصل از سرمایه گذاری های بزرگ داخل کشور، این راهبرد آنها شکست خواهد خورد.
وی بیان کرد: دشمنان علی رغم شعارهای فریبنده و مزدورانه خود که تحریم ها برای مردم ایران نیست! حتی از ارائه کالاهای اساسی، پزشکی و دارویی هم اجتناب می کنند، اما بدون تردید مردم این سرزمین همچون تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی از این گردنه هم عبور خواهند کرد.
کهزادی افزود: کشوری که می تواند موشک و هواپیما بسازد، یعنی می تواند همه احتیاجات خود را برطرف نماید و این برهه را باید با جلوگیری از اسراف و تبذیر و همت بلند برای ساختن ایرانی آباد و سرفراز از سرگذراند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: 30درصد از ساخت و سازهای قوه قضاییه در 8 سال اخیر و در دوره ریاست آیت الله آملی لاریجانی انجام گرفته که در مقایسه با سنوات قبل و تاریخ90ساله عدلیه، کاری بزرگ است.
یادآور می شود ساختمان دادگستری و دادسرای عمومی وانقلاب بافق در زمینی به وسعت7 هزار و 500 متر و با اعتبار 47میلیارد ریال ساخته شده و به بهره برداری رسید.

گفتنی است در این سفر ساختمان طرح توسعه داسرای عمومی و انقلاب یزد هم با در سه طبقه با اعتباری نزدیک به 10 میلیارد ریال افتتاح گردید.

انتهای پیام

captcha