سایت قرآنی «مثانی» در همدان افتتاح شد
کد خبر: 3742460
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

سایت قرآنی «مثانی» در همدان افتتاح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی استان همدان اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر خم و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و تعدادی از مسئولان از سایت امور قرآنی استان با نام «مثانی» رونمایی شد.

سایت قرآنی «مثانی» در همدان افتتاح شد

غلامرضا فرهادی، رئیس اداره امور قرآنی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر خم و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و تعدادی از مسئولین از سایت امور قرآنی استان با نام «مثانی» رونمایی شد.
رئیس اداره امور قرآنی استان با بیان اینکه سایت مثانی به نشانی www.masani.ir صبح امروز، 7 شهریورماه افتتاح شد، افزود: نام این سایت بر اساس آیه 23 سوره مبارکه زمر انتخاب شده است.
فرهادی ادامه داد: از این پس کارشناسان هر یک از شهرستان‌ها خود می‌توانند با ثبت در سایت و دریافت نام کاربری، اخبار و مطالب مرتبط با امور قرآنی منطقه خود را در سایت بارگذاری کنند.
وی بیان کرد: برگزاری آنلاین مسابقات و دریافت منابع، درج اخبار استانی، بارگذاری و دریافت انواع کتب و اپلیکشین‌های قرانی، اطلاع‌رسانی و دریافت جزئیات بیشتر در خصوص مسابقات و رویداد‌های قرآنی و فرهنگی ادارات قرآن از دیگر بخش‌های طراحی شده برای این سایت است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ابوالفضل توسلی مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۶
0
0
سایت خوبی است
captcha