انتشار مصوبات آخرین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی/ پایانی بر حواشی
کد خبر: 3742685
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

انتشار مصوبات آخرین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی/ پایانی بر حواشی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در حالی که طی روزهای گذشته یکی از مدیران اتحادیه‌های قرآنی کشور از توقف فعالیت هیئت 9 نفره رسیدگی به امور موسسات قرآنی خبر داده بود، اما انتشار مصوبات جلسه، حاکی از چیز دیگری است.

انتشار مصوبات آخرین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی/ پایانی بر حواشیبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ چهل و یکمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، اوایل هفته جاری با حضور برخی اعضای این شورا برگزار شد.
مهمترین موضوعی که در دستور کار این جلسه قرار گرفت و بیشتر وقت جلسه را به خود اختصاص داد، موضوع ادغام دو اتحادیه قرآنی و جلسات هیأت رسیدگی به امور موسسات قرآنی بود.
در حالی که اولین خبرها که از جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی خارج شد، حکایت از ادامه فعالیت هییت رسیدگی به امور موسسات قرآن و عترت و‌ نیز تشکیل کارگروهی برای پیگیری مشکلات داشت، اما ‍چند روز قبل، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور مطالبی کاملاً متفاوت با خبرهای اولیه منتشر شده از جلسه را بیان کرد.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت‌وگویی با پایگاه اطلاع‌رسانی اتقان که ایکنا نیز آن را بازنشر داد از توقف روند ادغام اتحادیه‌ها و فعالیت هیئت رسیدگی تا تعیین تکلیف کارگروه ویژه خبر داده بود.
اما هشتم شهریورماه مصوبات جلسه شورای توسعه به صورت رسمی منتشر شد تا پایانی بر تمامی حواشی ایجاد شده باشد. بر اساس آنچه که شورای توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان مصوبات جلسه چهل و یکم منتشر کرده است. جلسات هییت رسیدگی به امور موسسات قرآنی باید کما فی السابق ادامه داشته باشد و در کنار آن کارگروهی برای رفع مشکلات نیز تشکیل شود.
تصویر صورت جلسه و‌ مصوبات چهل و یکمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برای اطلاع از روند این جلسه منتشر شده است.

 

 

رد نشود////انتشار مصوبات آخرین جلسه شورای توسعه / پایانی بر حاشیه‌ها

انتهای پیام

captcha