بانه و مریوان به مناطق آزاد تجاری کشور پیوستند
کد خبر: 3742743
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

بانه و مریوان به مناطق آزاد تجاری کشور پیوستند

گروه سیاسی- استاندار کردستان از تصویب منطقه آزاد تجاری بانه مریوان را دز روز گذشته، هفتم شهریورماه در مجلس شورای اسلامی خبر داد و آن را به مردم کردستان تبریک گفت.

بانه و مریوان به مناطق آزاد تجاری کشور پیوستند

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان دیروز، هفتم شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: طرح منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان امروز با اکثریت آرا با رای نماینده مجلس به تصویب رسید.
وی با بیان اینکه هفت طرح دیگر در کشور نیز همراه با این مناطق تصویب شدند، افزود: امیدواریم با تدابیر لازم این طرح ها در آینده نزدیک وارد فاز اجرایی شود.
استاندار کردستان تصویب این طرح را نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه دولت و نمایندگان مردم در مجلس دانست و بیان کرد: تصویب این طرح در مجلس گامی بزرگ و افقی روشن در رونق اقتصادی و آبادانی منطقه کردستان خواهد بود.
وی مراحل اجرایی مناطق آزاد بانه و مریوان را منوط به اعلام دستورالعمل‌ها این مناطق عنوان کرد و افزود: امیدواریم با عنایت خداوند متعال، منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان سیمای منطقه ما را دگرگون کرده و برکت و رونق اقتصادی مورد نظر را برای تمامی مردم ما به ارمغان بیاورد
مرادنیا با بیان اینکه در این راه به مشارکت و یاری و همفکری تمام مردم منطقه نیازمندیم، یادآور شد: به زودی جزئیات و اخبار بیشتری از مراحل اجرایی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان به اطلاع مردم شریف کردستان خواهیم رساند.
انتهای پیام

captcha