همراهی مردم؛ شرط تحقق حاکمیت اسلامی
کد خبر: 3742802
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

همراهی مردم؛ شرط تحقق حاکمیت اسلامی

گروه فرهنگی ـ استاندار لرستان همراهی و همکاری مردم را شرط تحقق حاکمیت اسلامی دانست و افزود: یکی‌از مهم‌ترین پیام‌های غدیر، نیازمندی حکومت اسلامی به همراهی و همکاری مردم است.

همراهی مردم؛ شرط تحقق حاکمیت اسلامی
به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، شامگاه پنج‌شنبه، هشتم شهریور در جشن بزرگ امامت و ولایت که در پارک چهارباغ منطقه گلدشت خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: پیامبر با تکمیل رسالت خود به دستور خداوند این موضوع را مشخص کرد که حکمرانان حکومت اسلامی باید انسان‌هایی دارای ویژگی خاص باشند، کمالینکه امام‌علی(ع) و اهل‌بیت شایسته حکومت هستند
وی با اشاره به این‌که پیام دوم غدیر، وقایع بعد از آن بود، خاطرنشان کرد: امام علی(ع) به‌دلیل آن‌که مردم آن روز شناخت، استعداد و آمادگی لازم را نگذاشتند بیش از ۲۵ سال حکومت را نپذیرفت و حاکمیت علوی در طول این مدت تجلی پیدا نکرد.
خادمی با بیان اینکه اگر ما می‌خواهیم حاکمیت واقعی را داشته باشیم نیازمتد همراهی مردم هستیم، افزود: همراهی و همکاری مردم‌ شرط تحقق عملی حاکمیت اسلامی است.
استاندار لرستان اسلامی بودن و جمهوریت‌ را ویژگی‌های جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: منطقه جنوب شهر خرم‌آباد عقب ماندگی‌هایی دارد. که به زودی شاهد افتتاح سه پروژه رز این منطقه خواهیم بود.
وی به افتتاح ورودی شهر از سمت فرودگاه اشاره و افزود: تاکنون بیش از ۵ میلیارد تومان‌برای این طرح هزینه شده است.
خادمی به افتتاح زیرگذر مهم گلدشت با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان اشاره و افزود: با افتتاح پارک شاپوری از دیگر پروژه‌های دولت در منطقه جنوب خرم‌آباد است.

انتهای پیام

captcha