کمک‌های مردمی به کمیته امداد اردبیل ۴۰ درصد افزایش یافت
کد خبر: 3742904
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

کمک‌های مردمی به کمیته امداد اردبیل ۴۰ درصد افزایش یافت

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمک‌های مردمی به کمیته امداد اردبیل ۴۰ درصد افزایش یافته است.

کمک‌های مردمی به کمیته امداد اردبیل ۴۰ درصد افزایش یافتبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل امروز، دهم شهریورماه در جلسه تشریح کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: طبق برآورد انجام یافته در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمک‌های مردمی به کمیته امداد اردبیل ۴۰ درصد افزایش یافته است که این مسئله نشان از فرهنگ‌سازی مناسب در امر ترویج فرهنگ نیکوکاری است.
وی با اشاره به اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد استان است گفت: خوشبختانه امسال در این زمینه برنامه‌های مناسبی تدوین شده و شاهد اشتغال‌زایی مناسبی در این زمینه هستیم و برگزاری استارتاپ با همین محور نیز یکی دیگر از اهداف مورد نظر در این زمینه است که باید مورد توجه واقع شود.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی اقدامات خیرخواهانه خیران در امر کمک‌رسانی به نیازمندان بسیار قابل توجه است که باید با حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت زمینه توامندسازی وخودکفایی افراد زیرپوشش را فراهم کنیم و در این زمینه مشکلات را به حداقل برسانیم.
دشتی تصریح کرد: به منظور جمع‌آوری سریع کمک‌های مردمی سیستم نیازسنجی کمیته امداد استان اردبیل بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود تا به این شکل با صرف زمان کم کمک‌های مردمی در اختیار مددجویان قرار بگیرد و بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر پنج هزار و ۲۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند که از خیران و نیکوکاران برای حضور در جشن عاطفه‌ها دعوت به عمل می‌آید تا همچون سنوات گذشته یاریگر دانش‌آموزان تحت حمایت باشند که در این ارتباط تاکنون پنج هزار و ۲۰۰ کیف مدرسه و لوازم التحریر برای دانش آموزان زیرپوشش تهیه شده است.
انتهای پیام

captcha