برخورد با مفسدان از شاخصه‌های حکومت علوی است
کد خبر: 3743097
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
امام جمعه زهک:

برخورد با مفسدان از شاخصه‌های حکومت علوی است

کانون خبرنگاران نبأ_ حکومت علوی چند شاخصه دارد، یکی از شاخصه‌های حکومت علوی برخورد با مفسدان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن خدری، امام جمعه زهک روز گذشته، 9 شهریور ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی قدس زهک اقامه شد، پس از توصیه به رعایت تقوا و ساماندهی امور زندگی، عید سعید غدیر خم را به عموم نمازگزاران تبریک گفت و با توجه به ضرورت برخورد با مفسدان به بیان اتفاقی در دوران امامت امیر مؤمنان، مولای متقیان پرداخت و افزود: حکومت علوی چند شاخصه دارد، یکی از شاخصه‌های حکومت علوی برخورد با مفسدان است.
امام جمعه زهک در ادامه به روز مبارزه با استعمار پیر انگلیس که مصادف است با شهادت رئیس علی دلواری اشاره کرد و گفت: ایشان در مقابل استعمارگران انگلیسی شجاعانه ایستاد و نام خودش را برای همیشه در تاریخ جاودانه کرد و به همه ثابت کرد یک مسلمان پیرو مکتب اهل بیت‌(ع) به هیچ وجه زیر بار ظلم و تعدی نمی‌رود.
همچنین، وی بیان کرد: درسی که شهید دلواری به همه ما داده، این است که کفتار پیر؛ یعنی، انگلیس قابل اعتماد نیست. لذا باید دولت‌مردان ما توجه کنند و از این شهید بزرگوار درس بگیرند که ده‌ها سال قبل متوجه شدند که این‌ها قابل اعتماد نیستند.
وی در رابطه با ضرورت ساماندهی نانوایی‌های زهک و ضرورت برخورد با متخلفان افزود: در موارد خاص اقدامات و برخوردها با افراد خیانتکار ضروری است که باید با این عده بدون ملاحظات و افراط و تفریط برخورد شود.
گفتنی است، در پایان این مراسم از بانوان و آقایان تیم ملی کبدی این منطقه که در پیروزی تیم ملی بازی‌های آسیایی اخیر نقش مهمی داشتند، با تقدیم هدایایی تشکر به عمل آمد.

حسین قدس‌نیا

انتهای پیام

captcha