اسامی فیلم‌های سومین روز جشنواره فیلم کودک و نوجوان
کد خبر: 3743295
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

اسامی فیلم‌های سومین روز جشنواره فیلم کودک و نوجوان

گروه فرهنگی- امروز و در سومین روز از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، فیلم‌هایی بخش‌ فارسی و خارجی این جشنواره در سینماهای مختلف شهر اصفهان اکران می‌شود.

اسامی فیلم‌های اکران شده در سومین روز برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان

به گزارش ایکنا از اصفهان، امروز یکشنبه یازدهم شهریور، در سالن شماره یک پردیس سینمایی چهارباغ، از گروه کودک، در سانس 17 فیلم «شهر خاطره‌ها» محصول دانمارک به کارگردانی سیگنه توئیتان؛ «آسمان آرین» محصول کانادا و «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر؛ در سانس 19 و 30 دقیقه از گروه نوجوان «استادیوم» به کارگردانی کیوان فهیمیان، «منو ببین» به کارگردانی رضا مهرانفر و «دوچ» به کارگردانی امیرعباس مشهدی و در سانس 22 «یکی بود یکی نبود» به کارگردانی مهین جواهریان و «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق اکران می‌شود.
در سالن شماره 2 مجموعه سینمایی سیتی سنتر، در سانس 16 و 30 دقیقه فیلم «بین ما» به کارگردانی مرتضی خانجانی، «فنگ شویی وارونه» به کارگردانی زیور حجتی، «عطر لیموترش» به کارگردانی مهران رسول‌زاده، «باغ سیب» به کارگردانی مهرداد جلالی، «امتحان» به کارگردانی مهدی کریمیان، «دوراهی» به کارگردانی آلا فوقی و «قایم باشک» به کارگردانی سعید افسر؛ در سانس 19 و 30 دقیقه از گروه کودک «چمدان» به کارگردانی مهدی سیم ریز، «اینجوری بهتره» به کارگردانی شیوا ممتحن و «تپلی» به کارگردانی حسین قناعت و در سانس 21 و 30 دقیقه از گروه نوجوان «مثل بچه آدم» به کارگردانی آرین وزیری دفتری و «اردک لی» به کارگردانی بهروز قریب‌پرور اکران می‌شود.
در سالن شماره 1 مجموعه سینمایی سیتی سنتر در سانس 17 از گروه کودک «رد پا» محصول کانادا به کارگردانی هنس آراسون و «زرافه من» محصول مشترک هلند، آلمان و بلژیک به کارگردانی باربارا پردرو، در سانس 19 و 30 دقیقه «مردی که اژدها می‌ساخت» محصول اسپانیا به کارگردانی ایاند ستوان و «دیده و ندیده» محصول اندونزی به کارگردانی کامیلا آندینی و در سانس 22 «مونالیزا» به کارگردانی عباس عمرانی و «وندی» محصول آلمان به کارگردانی داگمار سیوم اکران می‌شود.
در سالن شماره 1 سینما فلسطین در سانس 18 نکوداشت ناصر چشم‌آذر برگزار شده و در سانس 20 از گروه کودک «سفید کم رنگ» به کارگردانی غلامرضا جعفری، «حوض نقاشی» به کارگردانی امین ملکیان و نگاره حلیمی و «آهوی پیشونی سفید» به کارگردانی سید جواد هاشمی و در سانس 22 و 30 دقیقه از گروه نوجوان «جمعه گل» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی یزدی و «سیمین» به کارگردانی مرتضی آتش زم زم اکران می‌شود.
در سالن شماره 4 مجموعه سینمایی سیتی سنتر در سانس 17 «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین، « جنگل تاریک تاریک» محصول فرانسه به کارگردانی امیل گینوکس و «مرغ فضایی» محصول پرو به کارگردانی الان ارلا و ادواردو سچلد، در سانس 19 از گروه کودک «من و جمعه» به کارگردانی حسین عامری و در سانس21 و 30 دقیقه «گرگم و گله می‌برم»، «جنگل تاریک تاریک» و «مرغ فضایی» اکران می‌شود.
در سالن شماره 5 مجموعه سینمایی سیتی سنتر در سانس 17 «آخرین جنگجو» محصول روسیه به کارگردانی دیمیتری دایاچتکف، در سانس 19 و 45 دقیقه «پویانمایی دانشجویی فرانسوی و سخنرانی» و در سانس 22«فلفل نفرین پادشاه سیاه» محصول آلمان به کارگردانی آرتیوم لوکیچیو اکران می‌شود.
در سالن شماره 2 مجموعه پردیس سینمایی چهارباغ در سانس 17 و 30 دقیقه «مثل بچه آدم» به کارگردانی آرین وزیری دفتری و «کیشان» محصول هند به کارگردانی آنیل کومار، در سانس 20 از گروه نوجوان «باز هم سکوت» به کارگردانی راضیه سراجی و «بچه‌های تابستان» محصول مشترک ایسلند و نروژ و در سانس 22 و 30 دقیقه از گروه کودک «ماهی» محصول اسپانیا به کارگردانی خاویر کوئینتاس و «قهرمان کوچک» محصول بلژیک به کارگردانی نیکولاس بری اکران می‌شود.
در سالن شماره 3 مجموعه پردیس سینمایی چهارباغ در سانس 18 از گروه کودک «شکلات» به کارگردانی مهدی حیدری؛ «شب ترسناک لومو» به کارگردانی ساره شفیعی‌پود، «لکنت» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، در سانس 20 از گروه کودک «بروا» به کارگردانی پرنیا کاظمی‌پور و در سانس 22 و 30 دقیقه «بازهم سکوت»، «گرگم و گله می‌برم» و «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی اکران می‌شود.
همچنین امروز نشست «جلوه‌های ویژه بصری در سینمای کودکان و نوجوانان» با حضور امیر سحرخیز از ساعت 10 صبح تا 13 در دانشگاه علمی و کاربردی سیتی سنتر برگزار می‌شود.
نشست کارگاه «فیلمنامه نویسی برای کودکان» جلسه دوم با حضور آنا دی پائولی از ساعت 10 تا 14 در سیتی سنتر برگزار می‌شود.
نشست «انیمیشن روسی: از دیروز تا امروز» با حضور آلنا سشوا از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 17 و 30 دقیقه در طبقه سوم سیتی سنتر برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha