اولین دوره عالی تربیت مربی قرآنی کودک در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3743324
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
به همت مرکز فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی؛

اولین دوره عالی تربیت مربی قرآنی کودک در اصفهان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- اولین دوره عالی تربیت مربی قرآنی کودک با شیوه‌های نوین تدریس مکتب‌الرضا(ع) به همت مرکز فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

اولین دوره عالی تربیت مربی قرآنی کودک در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، دوره عالی تربیت مربی قرآنی کودک با شیوه‌های نوین تدریس مکتب‌الرضا(ع)، شهریورماه سال جاری برای اولین بار در اصفهان برگزار می‌شود.
این دوره که با حضور استاد محسنی از مشهد برگزار می‌شود، ویژه خواهران دانشجو، معلمان، مربیان و طلاب حوزه‌های علمیه است و در جریان آن، تدریس حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم همراه با فهم کودکانه به روش کدگذاری و تصویرخوانی؛ تدریس روخوانی قرآن همراه با تجوید ویژه کودکان به روش بازی، نقاشی و سرگرمی؛ تدریس آیات و احادیث موضوعی و کاربردی به روش سرود، قصه و نقاشی؛ روش کلاس‌داری و تربیت عملی و روش تدریس روان‌خوانی و روخوانی قرآن کریم در مقطع ابتدایی، آموزش داده می‌شود.
بر اساس این گزارش، دوره عالی تربیت مربی قرآنی کودک از ۱۷ لغایت ۲۱ شهریورماه، هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۸:۳۰ در دانشگاه اصفهان برگزار و در پایان دوره، به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر اعطا می‌شود.
علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی دانشگاه اصفهان، طبقه فوقانی مصلای الغدیر، واحد ۳۳ مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۳۷۹۳۲۶۹۴ و ۳۷۹۳۲۳۶۴ داخلی ۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha