زمان کرسی تلاوت شورای عالی قرآن اعلام شد
کد خبر: 3743356
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

زمان کرسی تلاوت شورای عالی قرآن اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ زمان کرسی‌های تلاوت سطح شهر تهران از سوی شورای عالی قرآن اعلام شد.

کرس تلاوت این هفته شورای عالی قران اعلام شد

به گزارش ایکنا؛ به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، در صد و دهمین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب، پنجشنبه 15 شهریورماه در مسجد جامع لویزان، مسعود نوری آیات 25 تا 55 از سوره مبارکه طه را تلاوت می‌کند.

فردا، دوشنبه، 12 شهریورماه 97، محمدرضا پورزرگری در دویست و نود و هفتمین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) به تلاوت آیات 1 تا 37 از سوره مبارکه طه می‌پردازد.

همچنین یکشنبه، 11 شهریورماه، حسن حکیمی در بیست و پنجمین کرسی تلاوت موعد ظهر که با همکاری خبرگزاری تسنیم در سالن اجتماعات باشگاه خبرنگاران پویا به نشانی خیابان میرزای شیرازی، پایین‌تر از خیابان مطهری، خیابان 12 پلاک 2 برگزار شد، به تلاوت سوره مبارکه سبأ، آیات 1 تا 13، پرداخت که فیلم کامل این تلاوت ازسایت خبرگزاری تسنیم قابل مشاهده و دریافت است.
یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر به‌صورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان، جمعه‌ها در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اقدام به برپایی این کرسی‌ها می‌کند. ضمناً روزهای یکشنبه به صورت یک هفته در میان در محل خبرگزاری تسنیم و کرسی تلاوت ماهانه در مراکز استان‌های کشور برگزار می‌شود.
در این بین همه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، به‌صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام

captcha