همایش توسعه مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3743442
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

همایش توسعه مازندران برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس کارگروه مدیریت دانش و توسعه رسانه‌ای اتاق فکر توسعه و تعالی از برگزاری همایش توسعه مازندران در آبان ماه سال جاری در یکی از شهرستان‌های استان خبر داد.

همایش توسعه مازندران برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا مازندران، واحد عبدالهیان، رئیس کارگروه مدیریت دانش و توسعه رسانه ای اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران امروز 11 شهریورماه در ششمین نشست کارگروه مدیریت دانش و توسعه رسانه ای اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران گفت: کمیته‌های پنجگانه توسعه رسانه ای، مستندسازی، نخبگان و سرآمدان غیرمقیم، مدیریت دانش و تسهیل‌گران توسعه شهرستانی فعالیت‌های مناسبی در طول ماه گذشته انجام دادند.
وی با اشاره به اهمیت سیستم مدیریت دانش و رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه در مازندران، افزود: ضرورت دارد اهمیت و حساسیت این موضوع در توسعه استان، برای مدیران و شهروندان تشریح شود.
رئیس کارگروه مدیریت دانش و توسعه رسانه‌ای اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران تصریح کرد: کمیته تسهیلگران توسعه در تمامی شهرستان‌ها تشکیل شده است که در حال فراهم نمودن مقدمات راه‌اندازی همایش آغاز به کار این کمیته ها هستیم.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته کمیته مستندسازی این کارگروه نیز اظهار کرد: در کمیته مستند سازی مصاحبه با افراد مرجع که در حوزه توسعه حرفی برای گفتن دارند، از جمله مازندرانی‌هائی که سابقه مدیریت ارشد( وزرا ، استانداران و معاونان وزیر) و همچنین سرآمدان علمی در دستور کار قرار دارد.

همایش توسعه مازندران برگزار می‌شود
رئیس کارگروه مدیریت دانش و توسعه رسانه‌ای اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران، اظهار کرد: همانطوری که در استان افراد موثر در حوزه‌های مختلف نسبت به مسائل توسعهای حساس هستند، سرآمدان و موثرین غیرمقیم نیز در این زمینه پیگیری هایی داشتند.
عبدالهیان گفت: بر اساس دستور استاندار با این افراد هماهنگی لازم انجام شده و در سه جلسه‌ای که در تهران با انجمن مازندرانی‌های مقیم تهران برگزار شده است مباحث توسعه استان و نحوه تعاملات موثر مورد توافق قرار گرفته است.
وی افزود: پیرو برگزاری نشست موانع فرهنگی عدم توسعه مازندران که در تهران برگزار شد، با هماهنگی کارگروه مدیریت دانش و انجمن مازندرانی های مقیم مرکز در آبان ماه، همایش توسعه مازندران برگزار می شود.

همایش توسعه مازندران برگزار می‌شود

انتهای پیام

captcha