راه‌یابی سه اصفهانی به مرحله پایانی مسابقات سراسری قرآن کریم
کد خبر: 3743613
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

راه‌یابی سه اصفهانی به مرحله پایانی مسابقات سراسری قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سه نماینده استان اصفهان در بخش آقایان به مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا کردند.

راه‌یابی سه اصفهانی به مرحله پایانی مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی اظهار کرد: براساس ابلاغ سهمیه توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه امسال ۲۰ نفر از برادرانی که در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، اذان، دعاخوانی، قرائت و ترتیل خوانی رتبه‌های برتر را در مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قران کریم به خود اختصاص داده بودند به مرحله کشوری صعود کردند و با دیگر رقبای خود در مرحله مقدماتی و نیمه نهایی این دوره از مسابقات در شهر مقدس قم به رقابت پرداختند.
وی در ادامه افزود: باتوجه به سطح بسیار بالای مسابقات در بخش آقایان نمایندگان استان اصفهان شامل؛ علی براتی در رشته حفظ 20 جزء، محمد رضا اکبریان در رشته حفظ کل و مجید فقیه در رشته قرائت تحقیق موفق شدند به همراه 73 نفر دیگر به مرحله نهایی و فینال این دوره از مسابقات صعود کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: فینال مرحله کشوری این دوره از مسابقات از 10 مهر ماه لغایت 23 مهر ماه سال جاری در شهر اراک برگزار می‌شود.
 قاسمی خاطر نشان کرد: مرحله شهرستانی چهل و یکیمن دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان با حضور ۳۴ هزار نفر در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل خوانی، دعاخوانی و اذان برگزار شد و مرحله استانی این مسابقات نیز با رقابت بیش از ۵۰۰ نفر در رشته‌های مختلف به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان واحد خوراسگان برگزار شد.
انتهای پیام

captcha