پروژه پیامبر اعظم یزد تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود
کد خبر: 3743798
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

پروژه پیامبر اعظم یزد تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد از تعیین تکلیف پروژه بزرگ پیامبر اعظم (ص) یزد تا پایان امسال خبر داد و گفت: اجرا یا عدم اجرای این پروژه امسال قطعی می‌شود.

پروژه پیامبر اعظم یزد تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، محسن عباسی، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد 12 شهریورماه در جلسه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مباحث مطرح شده در ارتباط با پروژه بزرگ پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: پروژه پیامبر اعظم(ص) تا پایان امسال تعیین و تکلیف می‌شود و تصمیم لازم در ارتباط با اجرا یا عدم اجرای پروژه به صورت نهایی گرفته می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: در صورتی که بررسی‌های لازم نتیجه اجرای این پروژه را داشت کار به انتخاب پیمانکار وارد می‌شود و در صورتی که خلاف این نتیجه حاصل شد، طرح از روی پروژه برداشته می‌شود.
وی ادامه داد: تا به الان هم بررسی‌های متعددی در ارتباط با این پروژه در سطوح مختلف انجام شده و جلسات مختلفی از کمیسیون به بحث در ارتباط با این پروژه مرتبط شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در جلسه اخیر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد در ارتباط با پروژه‌های متعددی از جمله بازآفرینی برخی پروژه‌ها و اجرای پروژه‌های جدید بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
عباسی هرفته خواستار شفاف‌تر شدن روند واگذاری پروژه‌ها به پیمانکاران شد و تصریح کرد: زمانی که پروژه‌ای به صورت شفاف به پیمانکار واگذار نشده باشد، نمی‌توان از آن دفاع لازم را هم به عمل آورد.

انتهای پیام

captcha