تجلیل از ایکنا یزد در جشنواره «کتابخوانی رضوی»
کد خبر: 3743821
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۸

تجلیل از ایکنا یزد در جشنواره «کتابخوانی رضوی»

گروه فرهنگی ـ در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» که با حضور معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، از ایکنا یزد به عنوان رسانه برتر تجلیل شد.

تجلیل از ایکنا یزد در جشنواره «کتابخوانی رضوی»

به گزارش ایکنا از یزد، آیین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان یزد شب گذشته، 12 شهریورماه با حضور سیدباقر میرعبداللهی، معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از مسئولان استان در محل باغ دولت‌آباد یزد برگزار و از برترین‌های این جشنواره تجلیل شد.
در این مراسم اعظم‌السادات میرجلیلی، سردبیر خبرگزاری ایکنا یزد به عنوان رسانه برتر در بخش خبرگزاری‌ها با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل شد.
همچنین در بخش پایگاه‌های خبری از حسین جلالی، سردبیر پایگاه خبری یزد فردا و در بخش نشریات مکتوب از سمیه گلابگیریان سرپرست روزنامه همشهری در استان یزد تجلیل شد.
در این مراسم در بخش کودک از انسیه دیباوند، نرگس دهقانی، مهلا دهقان، ریحانه زارع، سیده بهاره زرگرچی و مرضیه عباسی، در بخش نوجوان از فاطمه زارع و فاطمه مزیدی، در بخش بزرگسال از محمد حیدری ترک آباد و عاطفه رعیت، در بخش خانواده از علی اکبر عسکری، زهرا دهقانی، فروغ ثقفی و عظیمه فروزان تقدیر شد.
همچنین از جمالی نژاد شهردار یزد، عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، امیراحمد پهلوانیان مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد به عنوان دستگاه حامی جشنواره تجلیل شد.
در این مراسم از رضا ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان‌های یزد، محمدرضا آخوندی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد، مصطفی گرجی مسئول کانون های مساجد یزد و شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان به عنوان دستگاه برتر مشارکت‌ کننده در این جشنواره تقدیر شد.
همچنین از ولی‌الله حفیظی، حسین پایدار، محسن رفیعی به ترتیب مسئول برتر کتابخانه‌های شهرستان اشکذر، اردکان و یزد و همچنین از مرضیه دیرند از اشکذر، اشرف تقدیری از اردکان و طاهره طراح از یزد به عنوان رابطان فرهنگی برتر تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha