ادامه مرحله مقدماتی جشنواره قرآنی الحافظون/ برگزاری رقابت‌ها در ناحیه «کربلا»
کد خبر: 3743884
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

ادامه مرحله مقدماتی جشنواره قرآنی الحافظون/ برگزاری رقابت‌ها در ناحیه «کربلا»

گروه مسابقات ــ مرحله ناحیه‌ای ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون از صبح امروز 13 شهریورماه در ناحیه مقاومت بسیج کربلا و با حضور 360 شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف آغاز شده است.

ادامه مرحله مقدماتی جشنواره قرآنی الحافظون / برگزاری رقابت‌ها در ناحیه «کربلا»

به گزارش خبرنگار ایکنا، مرحله ناحیه‌ای ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون که از اوایل شهریورماه در نواحی مختلف بسیج تهران بزرگ آغاز شده است، از صبح امروز 13 شهریورماه در ناحیه مقاومت بسیج کربلا دنبال می‌شود.
بر همین اساس مسابقات این ناحیه که با حضور 360 شرکت‌کننده و در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود در روز نخست برگزاری خود (13 شهریورماه) در مقطع سنی بانوان بزرگسال و در روز 14 شهریورماه نیز در مقطع سنی کودکان پیگیری می‌شود.
همچنین این مسابقات در روز پنج‌شنبه 15 شهریورماه در بخش آقایان و در تمامی مقاطع سنی ادامه می‌یابد، تا این رقابت‌ها در همین روز به کار خود پایان دهد. مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این مسابقات نیز در همین روز برگزار می‌شود.
این جشنواره در سه مقطع سنی و در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود. مقطع سنی زیر هفت سال شامل رشته‌های حفظ ۲۰ سوره آخر قرآن، حفظ یک جزء، حفظ سه جزء و حفظ پنج جزء قرآن خواهد بود. همچنین رشته‌های دو مقطع سنی ۸ تا ۱۷ و بالای ۱۷ سال نیز شامل رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم است.
ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و در دو مرحله برگزار می‌شود، مرحله اول در سطح نواحی مقاومت بسیج و مرحله دوم نیز در سطح استان تهران خواهد بود. بر همین اساس مرحله مقدماتی، شهریورماه و مرحله استانی نیز آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha