برگزاری ۱۲۰ دوره آموزش تخصصی قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3744031
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

برگزاری ۱۲۰ دوره آموزش تخصصی قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ. کرمی با تشریح فعالیت‌های شش ماه نخست اداره امور قرآنی کرمانشاه در سال جاری از برگزاری ۱۲۰ دوره آموزش تخصصی قرآنی در طول این مدت در استان خبر داد.

برگزاری 120 دوره آموزش تخصصی قرآن در کرمانشاه

علی کرمی، کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: با تلاش مربیان و مدیران مراکز قرآنی کرمانشاه در 6 ماه نخست سال‌جاری فعالیت‌های قرآنی خوبی در شهرستان‌‎ها انجام شد که بازتاب مثبت و قابل قبولی در استان کرمانشاه داشته است.
وی با تشریح برخی از فعالیت‌های 6 ماه نخست مراکز قرآنی کرمانشاه، افزود: بیش از 50 برنامه آموزش تخصصی قرآنی در مؤسسات و مراکز قرآنی شهرستان‌های استان کرمانشاه از ابتدای سال‌جاری تاکنون برگزار شده است.
کرمی به صدور بیش از 608 گواهی پایان دوره قرآن کریم در سطوح مختلف قرائت و برگزاری دوره‌های تربیت معلم در طول مدت یاد شده در استان کرمانشاه اشاره کرد.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: دوره‌های آموزش روخوانی، روانخوانی و فصیح‌خوانی در نقاط مختلف استان و استقبال از برنامه‌های آموزشی همچنین ارائه 70 برنامه شاخص قرآنی در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره امور قرآنی کرمانشاه در 6 ماه نخست سالجاری در استان بوده است.
وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان قرآن، تجلیل از فعالان قرآنی استان، برگزاری مسابقات ترجمه و مفاهیم قرآن، برپایی حلقه‌های تفسیر و حفظ موضوعی و برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در کرمانشاه اشاره کرد.

برگزاری 120 دوره آموزش تخصصی قرآن در کرمانشاه
کرمی در ادامه تشریح فعالیت‌های اداره امور قرآنی استان به بازرسی و سرکشی از مراکز قرآنی، انعقاد تفاهنامه همکاری، برگزاری مسابقات قرآنی و برپایی محافل انس با قرآن اشاره کرد.
وی در پایان اظهار کرد: در طول مدت یاد شده بیش از 4 هزار نفر در استان کرمانشاه تحت پوشش آموزش‌های قرآنی یاد شده قرار گرفتند.

برگزاری 120 دوره آموزش تخصصی قرآن در کرمانشاه

برگزاری 120 دوره آموزش تخصصی قرآن در کرمانشاه
انتهای پیام

captcha