برپایی نمایشگاه پاییزه با رویکرد حمایت از کالای ایرانی در زاهدان
کد خبر: 3744216
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

برپایی نمایشگاه پاییزه با رویکرد حمایت از کالای ایرانی در زاهدان

گروه اجتماعی ـ در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید، نمایشگاه پاییزه با رویکرد حمایت از کالای ایرانی از امروز، 14 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در بلوار دانشگاه زاهدان افتتاح می‌شود.

برپایی نمایشگاه پاییزه با رویکرد حمایت از کالای ایرانی در زاهدان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید، نمایشگاه پاییزه از امروز، 14 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در بلوار دانشگاه زاهدان افتتاح می‌شود.
نادر میرشکار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این خصوص بیان کرد: این نمایشگاه با هدف تأمین لوازم التحریر و پوشاک مورد نیاز دانش‌آموزان، با رویکرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی برپا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در شرایط موجود تنظیم بازار اهمیت بسیاری دارد، ادامه داد: در این نمایشگاه، اولویت عرضه با اقلام پرمصرف تحصیلی از جمله کیف و کفش، پوشاک و لوازم التحریر است، اما برای تنظیم بازار، غرفه‌هایی جهت عرضه کالاهای اساسی مانند برنج نیز در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت و معدن، ستاد مبارزه با کالای قاچاق، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در نمایشگاه حضور خواهند داشت تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برخورد قانونی صورت گیرد.
میرشکار ساعت بازدید از نمایشگاه را همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه که در آن محصولات با 10 تا 15 درصد ارزان‌تر از قیمت بازار عرضه می‌شود، از امروز تا 21 شهریورماه آماده استقبال از شهروندان زاهدانی است.

انتهای پیام

captcha