مقصر شرایط فعلی فشار و تحریم های آمریکا نیست + تصاویر
کد خبر: 3744467
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

مقصر شرایط فعلی فشار و تحریم های آمریکا نیست + تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر و مسئول مجمع ستایشگران اهل بیت(ع) گفت: مقصر شرایط فعلی فشار و تحریم های آمریکا نیست بلکه بی تدبیری مسئولین ما سبب تورم شده، این اتفاقات به عقیده بنده نشان از بیماری نیست بلکه نشان دهنده وجود تب است؛ تبی که مقدمه بیماری هستند لذا وجود این گرانی ها نشان از وجود بیماری است که مسئولین ما اقدام به درمان نمی‌کنند.

مقصر شرایط فعلی فشار و تحریم های آمریکا نیستبه‌ گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم پنجمین همایش خانوادگی ذاکرین امام حسین(ع) با عنوان «ستایشگران اهل بیت، اهل بیت ستایشگران» 14 شهریورماه با سخنرانی استاد قاسم آریانی، مدیر و مسئول مجمع ستایشگران اهل بیت(ع) راجع‌به دغدغه های رهبر کبیر انقلاب از عاقبت عدم توجه مسئولین به وظایف خود در قبال نظام اسلامی با حضور اعضاء، شاگردان به همراه خانواده های خود در خانه فرهنگ فدک برگزار شد.
در این مراسم لطفی، مسئول روابط عمومی مجمع ستایشگران درباره تاریخچه فعالیت این مجموعه گفت: تاکنون این مجمع 10 دوره آموزشی برای علاقمندان به عرصه مداحی اعم از نوجوان، جوان و بزرگسالان برگزار کرده که در طول این مدت مداحانی را تحویل جامعه داده است، دوره جدید این مجمع بعد از دهه دوم ماه محرم امسال شروع خواهد شد و اساتیدی را که تا به حال افتخار همکاری با آنها نداشته‌ایم، به خدمت خواهیم گرفت و از جمله این مداحان علی قربانی، یدالله پاشازاده، مصطفی روحانی، حسین یعقوبیان و دیگر ذاکرین اهل بیت(ع) خواهند بود.
در ادامه مراسم نماهنگی با موضوع مبارزه با فساد که برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در جلسه های مختلف با هیئت دولت و عموم برگزار شده است، پخش شد.
سپس استاد قاسم آریانی، رئیس مجمع با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: برای همه مردم لازم است منویات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند لذا بنده به زعم خود تصمیم گرفتم قدمی در این راه بردارم که با تلاش بسیار توانستم کتابی را به عنوان مداحی و سیاست به تالیف برسانم که از این باب شاکر الهی هستم، قبل از اینکه نکاتی را از این کتاب بیان کنم جهت آگاهی شما ستایشگران عرض می‌کنم مقصر گرانی فاجع انگیز طلا و دلار در شرایط فعلی فشار و تحریم های آمریکا نیست بلکه بی تدبیری مسئولین ما سبب زیادی تورم کشور شده است و اتفاق بسیار تأسف بار دیگر کاهش ارزش پول کشور در بین دیگر کشورهای دنیاست که از جمله آن افغانستان و عراق هستند! این اتفاقات به عقیده بنده نشان از بیماری نیست بلکه نشان دهنده وجود تب است تبی که مقدمه بیماری هستند لذا وجود این گرانی ها نشان از وجود بیماری است که مسئولین ما اقدام به درمان نمی‌کنند.
مولف کتاب های مداحی ادامه داد: در دولت فعلی عدالت کمرنگ شده و دولتمرد انقلابی نیز یا بسیار کم و یا اینکه اصلا وجود ندارند و این را بنده می‌گویم که محاسن خود را در دولت های قبلی سفید کرده‌ام و فعالیت های آنان را دیده‌ام و اما به عقیده بنده بیشترین مشکلات در طول اداره انقلاب در دولت فعلی نشان داده شده است.
آریانی افزود: بنده با اشاره‌ای به مطلبی از کتاب مداحی و سیاست درباره عقیده رهبر کبیر انقلاب راجع‌به مسئولینی که علیه انقلاب اسلامی ممکن است فعالیتی را انجام دهند، گفتند: توجه داشته باشیم شخصیت مستحکمی چون امام(ره) که دشمن بزرگی چون آمریکا را تهدیدی برای انقلاب نمی‌دانست و می‌فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند از انحراف مسئولین نظام با واژه‌ی مصیبت یاد می‌کند، امام معتقد بودند «این گرایش به زرق و برق دنیا از جمله مصادیق کفر نعمت است کفر نعمتی که موجب از دست رفتن و نابودی انقلاب اسلامی می‌شود. امروز روزی است که مسئولیت برای همه‌ ما، برای همه طبقات، برای همه مسلمان‌ها، مسئولیت امروز زیاد است. رژیم سابق نیست که گردن من و شما نگذارند بگویند ظالم‌ها دارند این کارها را می‌کنند، رژیم اسلامی است! اگر از دولت خلاف صادر بشود اسلام را لکه‌دار می‌کند این مسئله جزء مصیبت هایی است که من الان برایش ناراحتم و شما هم باید ناراحت باشید».( صحیفه امام ج 8 ص 422)
مدیر مجمع ستایشگران اهل بیت(ع) اشاره کرد: امام(ره) فرمود «آن روزی که دیدید که انحراف در مجلس پیدا شد(مسئله تصویب مفاد برجام) انحراف از حیث قدرت طلبی و از حیث مال طلبی در کشور در وزیرها پیدا شد در رئیس جمهور پیدا شد آن روز بدانید علامت اینکه شکست بخوریم خودنمایی کرده».(صحیفه امام ج16 ص23) عرض می‌کنیم امام عزیز کاش امروز بودید و به ما می‌گفتید در برابر ظهور این همه علامت چه باید بکنیم!
بین بعضی از مسئولین ما و حضرت امیرالمومنین(ع) بسیار فرق وجود دارد آن چنان شخصیتی که وقتی بیت المال را به افرادش پرداخت کرد، نماز شکر خواند در صورتی که در دوران فعلی عده‌ای از سرمایه‌داران جامعه در اوج هستند و بسیاری در نقطه مقابل آن خط در خط فقر هستند.
به عنوان نکته بسیار مهم باید عرض کنم برای تامین هزینه های مجمع ستایشگران هیچ شخصی به ما بودجه نمی‌دهد و این در حالی است که بعضی از شخصیت ها متأسفانه وقتی از آنها دعوت برای این جلسه دعوت کردیم ما را قابل ندانستند! سرمایه اصلی ما عشق به کار است لذا اگر در جهان سوم عشق به کار وجود داشته باشد از چنین جهانی خارج خواهیم شد و حتی بنده خود بعد از مدتی اشتغال در شغل معلمی از این سمت درخواست برکناری کردم و اینگونه شد که اکنون هم با قلم و هم زبان در امر خدمت رسانی به ستایشگران اهل بیت(ع) مشغول شدم، توصیه بنده به شما این است که در ایام محرم بعد از مداحی خود در دعایتان از انقلاب حرفی بزنید و جهت ادامه دارشدن آن دعا کنید و به بیانی دیگر تا به کی باید به عصر صفوی مداحی بخوانیم و مداحی به عصر امام راحل به فراموشی سپرده شود! بنده خود اقدامی کرده بودم راجع به نوشتن کتابی به نام مداحی به عصر سبک زندگی اسلامی ولی متأسفانه وزارت ارشاد اقدام به چاپ نکرد و اینکه سعی کنید دزدهای سرمایه های انقلاب را معرفی کنید تا مردم دیدگاه خود را نسبت به آنها تغییر دهند.
در این مراسم آقایان احمدی، از اعضای مجمع ستایشگران اهل بیت(ع)، رحیمی، مسئول و نماینده اوقاف در فاطمیه ارشاد و کاظمی، ریاست کانون مداحان شرق و شمال تهران در این مراسم حاضر بودند و در پایان استاد قاسم آریانی به مولودی‌خوانی پرداخت.

محمد ایمانی‌مهر
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۴
0
1
خدا به ایشان توفیق دهد .به گروه مجمع ستایشگران خسته نباشید عرض میکنم.یا علی
شعله عشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۱:۰۱
0
1
الحق و الانصاف به اندازه یک وزارتخانه زحمت کشیده شده بود.
همایش از هر جهت عالی بود.
نظم عالی بود.
استقبال ذاکران بی نظیر بود.
ای کاش فرهنگسرا، یا نهادهای دیگر این عزیزان را مقداری یاری می نمود.
به هرترتیب خداقوت مردان بی ادعا.
captcha