برگزاری نمایشگاه چهل آیه از قرآن در فیلیپین
کد خبر: 3744483
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

برگزاری نمایشگاه چهل آیه از قرآن در فیلیپین

گروه بین‌الملل _ نمایشگاه چهل آیه خوشنویسی‌شده از قرآن کریم به همت رایزنی فرهنگی ایران در مانیل در هفته ملی خانواده در فیلیپین برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ نشست مشترک رایزنی فرهنگی ایران در مانیل با کلیسای «مورمون‌ها»ی فیلیپین، انجمن دوستی زنان ایران و فیلیپین درخصوص چگونگی همکاری برای برگزاری «هفته ملی خانواده در فیلیپین» دیروز(14 شهریورماه) در محل رایزنی فرهنگی برگزار شد.

در این نشست خانم «هایدی فاجاردو»، مدیر روابط عمومی کلیسای «مسیح مقدس منجی آخر الزمان»(کلیسای مورمون‌ها) و تندیس تقوی، معاون انجمن دوستی زنان فیلیپین و ایران حضور داشت و خانم فاجاردو به معرفی هفته ملی خانواده در فیلیپین پرداخت.

مدیر روابط عمومی کلیسای مورمون‌ها در پایان از رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین درخواست کرد در بیست و‌ششمین دور از این برنامه‌ که با تصویب نهاد ریاست جمهوری فیلیپین به عنوان برنامه‌ای ملی شناخته شده است، مشارکت داشته باشد .

رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین نیز در پاسخ به این درخواست اعلام کرد چهارم مهرماه در هفته ملی خانواده در این کشور شرکت کرده و نمایشگاه خوشنویسی چهل آیه از قرآن با موضوع حقوق زن و خانواده در قرآن و نمایشگاه صنایع دستی در این برنامه برگزار می‌کند.

این نمایشگاه در هتل «نووتل»( Novote) مانیل برگزار شده و انجمن دوستی زنان ایران و فیلیپین و انجمن خوشنویسان ایران شعبه مانیل در برگزاری آن همکاری خواهند داشت.

تندیس تقوی، معاون انجمن دوستی زنان فیلیپین وایران، مسئول انجمن خوشنویسان شعبه مانیل و بانوی خوشنویس و هنرمند ایرانی در این نمایشگاه به عنوان سخنران ویژه، سخنرانی خود را با عنوان «خانواده در اسلام» ارائه می‌دهد.

اين نمایشگاه قرآنی همچنین قرار است هفتم مهرماه در پارک کاخ ریاست جمهوری فیلیپین برای کودکان و در دفتر مرکزی کلیسای مورمون‌های فیلیپین برگزار شود.

برگزاری نمایشگاه چهل آیه از قرآن در فیلیپین

برگزاری نمایشگاه چهل آیه از قرآن در فیلیپین

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha