فعالیت‌های فرهنگی در بطن خانواده‌ها جاری شود
کد خبر: 3744543
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

فعالیت‌های فرهنگی در بطن خانواده‌ها جاری شود

گروه اجتماعی- نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد گفت: مجموعه شهرداری به این باور رسیده که فعالیت‌های فرهنگی خود را باید در بطن خانواده‌ها و محلات جاری کند و این مهم قطعا با تعامل نهادهای مرتبط تحقق می‌یابد.

عالیت های فرهنگی خود را باید در بطن خانواده ها و محلات جاری کند

به گزارش ایکنا از یزد، ونوس عامری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد 15 شهریورماه در نشستی که به منظور بررسی مشارکت این سازمان با اداره کل آموزش و پرورش در تاسیس خانه ورزش برگزار شد، با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی موثر در سطح جامعه بیان کرد: ما باور داریم که در امور فرهنگی نیازمند همکاری آموزش و پرورش هستیم،  مجموعه شهرداری به این باور رسیده که فعالیت های فرهنگی خود را باید در بطن خانواده ها و محلات جاری کند و این مهم قطعا با تعامل دوجانبه دو نهاد مذکور تحقق می یابد.
وی با اشاره به اهمیت سلامت جسمانی، ورزش را مهمترین راه تامین سلامت دانش آموزان عنوان کرد و خواستار پیگیری مضاعف این مهم در مدارس و محلات محروم شد.
سلامت فرهنگی بدون سلامت جسمانی کارآمد نیست
عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز در این نشست با تاکید بر اینکه سلامت فرهنگی بدون سلامت جسمانی کارامد نیست؛ ورزش را عامل رشد و پویایی جامعه عنوان و تصریح کرد: رشد و پویایی جامعه در ابعاد مختلف نیازمند نفوذ در درون خانواده ها و محلات است که این رسالت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با پشتوانه آموزش و پرورش استان به نحو فراگیرتر و موثرتری محقق می شود.
ملازینلی با بیان اینکه ورزش و سلامت جسمانی شهروندان یزدی یکی از مهمترین دغدغه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است، خواستار بررسی ویژه طرح های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد شد.
این مقام مسئول با اشاره به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری؛ بیان کرد: حوزه آموزش شهروندی یکی از مهمترین حوزه هایی است که جامعه به آن نیاز دارد و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش توانستیم شاهد رویدادهای ارزشمندی پیرامون این مهم باشیم.

انتهای پیام

captcha