افتتاح پروژه یادمان شهدای عملیات والفجر 4 مریوان
کد خبر: 3744608
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳

افتتاح پروژه یادمان شهدای عملیات والفجر 4 مریوان

گروه سیاسی- پروژه یادمان شهدای عملیات والفجر 4 طی مراسمی با حضور مشاور فرهنگی رییس جمهوری، وزیر نیرو، استاندار کردستان و جمعی از مسئولین و مقامات کشوری و لشکری استان مریوان امروز، 15 شهریورماه در مریوان رونمایی و افتتاح شد.

افتتاح پروژه یادمان شهدای عملیات والفجر 4 مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، یادمان شهدای عملیات والفجر ۴ در روستای «خانم شیخان» مریوان در نقطه صفر مرزی احداث شده و عملیات ساخت این پروژه از سال 96 با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 850 میلیون ریال آغاز شده است.
وزارت نیرو به عنوان معین ستاد مرکزی راهیان نور به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات والفجر ۴، ساخت این یادمان را بر عهده گرفته است.
اجرای این یادمان با تأمین اعتبار توانیر و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، به صورت پیمانکاری به سپاه بیت المقدس واگذار شده بود که هم‌اکنون رونمایی شد.
یادآور می‌شود؛ این ساختمان شامل بخش‌هایی از جمله حسینیه و زائر سرا، ساختمان خادمین، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی بوده و برای ساخت آن 12 میلیارد و 850 میلیون ریال هزینه شده است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خیراله شایقان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۲۳:۵۸
0
1
.باسلام .خسته نباشید. واقعا دستتون درد نکند
عملیات والفجر۴ عملیات مظلومانه بود و شهدای زیادی هم داشت .باقی مانده ی رزمندها موجی و شیمیایی هستند. چون صدام ملعون دراین منطقه برای پاتک ازنیروی قرریاست جمهوری برای بازپس گیری استفاده کرد. بااینکه پاتک ملعون بسیار قوی بود اما رزمندگان غیور کشورمان غم به ابرو نیاوردند و شجاعانه ایستادند.
یاد و خاطره شهیدان اسلام به خصوص شهدای والفجر۴ گرامی باد
captcha