رقابت 530 یزدی در مسابقات «قرآن خانواده‌های شهدا و ایثارگران»
کد خبر: 3744661
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

رقابت 530 یزدی در مسابقات «قرآن خانواده‌های شهدا و ایثارگران»

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد از رقابت 530 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن خانواده‌های شهدا و ایثارگران این استان خبر داد.

رقابت 530 یزدی در مسابقات «قرآن خانواده‌های شهدا و ایثارگران»

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان خبر داد و اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 530 شرکت‌ کننده از شهرستان‌های استان مختلف حضور داشتند که در دو بخش شفاهی و کتبی شرکت کردند.
وی با اشاره به استقبال بانوان در این دوره افزود: در گروه خواهران 318 شرکت کننده و در گروه برادران 212 نفر حضور داشتند.
ابراهیمی هدف از برگزاری مسابقات قرآن را توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانست و آشنایی بیشتر نسل جوان با مفاهیم و مضامین عالی این کتاب انسان‌ساز خواند و تصریح کرد: متسابقین در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و تفسیر در دو گروه خواهران و برادران باهم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: باید مفاهیم قرآن در سطح جامعه به‌ ویژه نوجوانان و جوانان بیش‌ از پیش گسترش یابد تا در مسیر سعادت دنیوی و اخروی حرکت کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد گفت: شرکت‌ کنندگان برگزیده در این دوره از مسابقات به مرحلهٔ کشوری مسابقات که آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

captcha