مقصر مشکلات اقتصادی، بی تدبیری مسئولین و برخی از مردم فرصت طلب است
کد خبر: 3744710
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
حجت الاسلام نکونام:

مقصر مشکلات اقتصادی، بی تدبیری مسئولین و برخی از مردم فرصت طلب است

گروه سیاسی - امام جمعه شهرکرد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: انقلاب رو به رشد است و این رشد و تحرک را می‌بینیم که آینده‌ای روشن دارد، برخی می‌خواهند جنگ رسانه‌ای راه اندازند و چیزهایی را بزرگ کنند البته درست است که مشکلات اقتصادی وجود دارد و این امر در اثر بی‌تدبیری و بدعمل کردن است که مسئولان به نوعی مقصر هستند اما از طرفی نیز عده‌ای فرصت طلب در میان مردم حاضر می‌شوند و اقتصاد بازار و قیام مردم را به ‌هم می‌زنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ظهر امروز 16 شهریور در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس خبرگان، اظهار کرد: ایشان در این دیدار فرمودند آمریکای امروز آمریکای دیروز نیست، آنان بسیار ضعیف و از هم پاشیده شده‌اند.
وی افزود: تصور نکنید تنها ایران با تحریم و نابه سامانی مواجه است البته اگر به اقتصادی مقاومتی عمل می‌کردیم آسیب نمی‌دیدیم اما بر هر شکل اکنون با آسیب مواجه هستیم و آمریکا به مراتب بیشتر از ایران آسیب می‌بیند.
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: آمریکا از ایران سیلی خورده و دارد دست و پا می‌زند و سیلی ایران انقلاب کردن است که دنیا را علیه آمریکا بسیج کرد و این سختی برای آمریکا است که طبیعی است در مقابل ایران بایستد و ایران نیز باید ایستادگی کند و در نهایت در این جنگ برتری از آن ایران است.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: امروز قدرت ایران با قدرت زمان انقلاب قابل مقایسه نیست و به فضل پروردگار دشمن از اسم موشک‌های ایران پشتش می‌لرزد و امروز در منطقه، کشورهایی که مدعی قدرت و پیشرفت هستند در ایران نشستند تا تصمیم منطقه‌ای بگیرند.
انقلاب رو به رشد است و آینده‌ای روشن دارد/مقصر مشکلات اقتصادی، بی تدبیری مسئولین و برخی از مردم است
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: انقلاب رو به رشد است و این رشد و تحرک را می‌بینیم که آینده‌ای روشن دارد، برخی می‌خواهند جنگ رسانه‌ای راه اندازند و چیزهایی را بزرگ کنند البته درست است که مشکلات اقتصادی وجود دارد و این امر در اثر بی‌تدبیری و بدعمل کردن است که مسئولان به نوعی مقصر هستند اما از طرفی نیز عده‌ای فرصت طلب در میان مردم حاضر می‌شوند و اقتصاد بازار و قیام مردم را به ‌هم می‌زنند.
حجت‌الاسلام نکونام اضافه کرد: انقلاب به فضل پروردگار ریشه دوانده است و نباید سست شد بلکه باید مراقب باشیم و راه را ادامه دهیم که به شرط عمل به دستورات قرآن و عبرت گیری از تاریخ، خداوند به ما کمک می‌کند.
وی با اشاره به فرار رسیدن محرم، تأکید کرد: در ماه محرم بار دیگر خون حسینی که در اجزای مؤمنین است به جوش می‌‎آید و همواره درس محرم زنده است که دیگر زیر بار ذلت مستکبران و استعمارگران نمی‌رویم زیرا ما عزت حسینی پیدا کردیم.
حجت‌الاسلام نکونام بیان کرد: هفته نخست ماه محرم، آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر است و مهم‌ترین معروف را امام حسین (ع) و مهم‌ترین منکر را یزید انجام داد.
وی اظهار کرد: امروز زنده نگه داشتن نظام اسلامی از مهم‌ترین معروفات است و نباید اجازه دهیم ولی فقیه محزون شود که این بیشترین منکر است.
حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه 17 شهریور جمعه سیاه نامگذاری شده است، تصریح کرد: این روز یادآور جنایات عظیم شاه است که این‌ها برای همگان درس است و در این روز سید اسدالله مدنی امام جمعه تبریز و نماینده امام راحل در آذربایجان شرقی به شهادت رسید که انسان وارسته و پاک و دومین شهید محراب است.
وی خاطرنشان کرد: تعاون از مسائل مهم است و آنچه در تشکیلات تعاون در کشور مطرح است و تعاونی‌هایی که شکل می‌گیرد از حرکت‌های بسیار زیبا است و جوشیده‌ای از نبض مردم است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
lhi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۴۳
0
0
چرا مردم مقصراندهمش برنامه ریزی خوداقانیونه مگه میشه این همه خودرو تولیدبشه ودولت ازاون بیخبرباشه اگه بیخبرباید گردنش شکست که بیکفایت است اگه میدونه که بازم پست بیکفایت اس مردم کجای کارند
captcha