مذاکره با آمریکا توطئه‌ای شوم/تعزیرات دنبال آفتابه دزدها نباشد
کد خبر: 3744723
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

مذاکره با آمریکا توطئه‌ای شوم/تعزیرات دنبال آفتابه دزدها نباشد

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان این که زمزمه‌های شوم، در ارتباط با مذاکره دوباره با آمریکا توسط برخی محافل و افراد خاص، دامن زده می‌شود‌، اظهار کرد: از طرفی به شکل مشکوک معیشت مردم به خطر می‌افتد و از سویی دیگر زمزمه‌های مذاکره توسط برخی محافل و افراد خاص مطرح می‌شود که اگر قطعات این پازل را کنار هم بچینیم، خواهیم فهمید که توطئه‌ای شوم در حال اجرا است.

 مذاکره با آمریکا توطئه ای شوم/تعزیرات دنبال آفتابه دزدها نباشد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با بیان این که زمزمه‌های شوم، در ارتباط با مذاکره دوباره با آمریکا توسط برخی محافل و افراد خاص، دامن زده می‌شود‌، اظهار کرد: از طرفی به شکل مشکوک معیشت مردم به خطر می‌افتد و از سویی دیگر زمزمه‌های مذاکره توسط برخی محافل و افراد خاص مطرح می‌شود که اگر قطعات این پازل را کنار هم بچینیم، خواهیم فهمید که توطئه‌ای شوم در حال اجرا است.

وی، به سفر آتی رئیس جمهور کشورمان به مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: با نزدیک شدن اجلاس سالانه مجمع سران و شرکت رئیس جمهور در این اجلاس، این زمزمه‌ها بار دیگر به گوش می‌رسد تا بلکه با افکار مردم بازی شود اما امیدواریم از فرصت حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل برای افشای هر چه بیشتر چهره استکبار جهانی و صهیونیست ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه این جوسازی‌ها از حلقوم هر کسی بیرون بیاید، دوست و دلسوز مردم ایران نیست، افزود: قطعا هیچ‌کدام از مقامات ایرانی حتی لحظه‌ای به مذاکره با آمریکا فکر نمی‌کنند.

امام جمعه تبریز در ادامه خطبه ها به لزوم توجه جدی به موضوع مقابله با احتکار کالاهای اساسی مردم اشاره کرد و افزود: باید مسئولان تعزیرات حکومتی و انتظامی به دنبال دانه‌ درشت‌ها بروند و تنها با انبارهای کوچک که ممکن است هر کارخانه و صنعتگر نیاز داشته باشد برخورد نشود.

وی تذکر رهبر فرزانه انقلاب را در اجلاسیه اخیر مجلس خبرگان یاد آور شد و افزود: معظم له در این اجلاسیه فرمودند که از افراط و تفریط خودداری کرده و سرتان را به آفتابه دزدها سرگرم نکنید بلکه دنبال دانه درشت‌ها بروید.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین هفته امر به معروف و نهی از منکر را فرصت مغتنم برای تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) دانست و افزود: ایام محرم در پیش است و باید عزاداری ها مسجد محور باشد و همه نهادها، ائمه جماعت و رسانه‌ها به عنوان نخبگان جامعه با بهره‌گیری از توصیه‌های ائمه معصومین(علیه السلام ) به امر به معروف و نهی از منکر توجه جدی کنند.

وی افزود: این ماه فرصت طلایی برای بهره‌مندی از مکتب عاشورایی است و باید عزاداری ها از مساجد شروع شده و یا به مساجد ختم شود و محل تجمع برای آغاز یا پایان دستجات باعث رونق مساجد می‌شود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید گفت: «لبخند مهر، بسته به مهر شما» شعار کمیته امداد امام خمینی(ره) در جشن عاطفه‌هاست از این‌رو همه از روی انسان‌دوستی با کمیته امداد همکاری کنیم.

امام جمعه تبریز ایجاد امیدآفرینی در مردم، عزم و اراده برای حل مشکلات از سوی مسئولان را راه‌حل موثر برای امید و نشاط اجتماعی دانست و افزود: واقعیت این است که ضعف و سستی اراده برخی مسئولان در رسیدگی به مشکلات باعث ایجاد چنین وضعی در کشور شده است چراکه بیشتر مشکلات ربطی به آمریکا و تحریمها ندارد.

انتهای پیام

captcha