وحدت اسلامی در پرتو عمل به قرآن حاصل می‌شود
کد خبر: 3744751
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

وحدت اسلامی در پرتو عمل به قرآن حاصل می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به ضرورت مبارزه با استکیار جهانی گفت: وحدت مسلمین در پرتو عمل به قرآن حاصل می‌شود.

وحدت اسلامی در پرتو عمل به قرآن حاصل می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، عادل، معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور روز گذشته جمعه 16 شهریورماه در برنامه اختتامیه مسابقات قرآن مصباح، با بیان اینکه خداوند برای ارتباط گرفتن ما با قرآن با آنکه این آیات، شرط قرار داده است، اظهار کرد: طبق آیات قرآن، شرط تماس با قرآن، رعایت امانت و راه یافتن به معارف قرآن، با تماس فکری است و به طهارت معنوی نیاز دارد.
وی افزود: طبق بیان قرآن، مطهرون اهل‌بیت می‌باشند و معارف قرآن را باید از اهل‌بیت بگیریم و قرآن ناطق، اهل‌بیت هستند.
معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: همه ما مسلمانان باید در آیات قرآن تدبر کرده و به آن عمل کنند و نباید نسبت به آیات بی اعتنا باشیم و سستی کنیم.
عادل ادامه داد: تمام برنامه‌ها و نهادهای قرآنی از جمله اوقاف، سازمان تبلیغات، دارالقرآن، مهد قرآن استان‌ها، انجمن‌های قرآنی مردم نهاد، موسسات و ... باید منتهی به این باشند که آیات قرآن در جامعه پیاده شود.
وی افزود: حرف تمام پیعمبران این بود که عبادت خدا، مبارزه با طاغوت‌هاست. امروز پیام مبارزه با طاغوت، پیام مبارزه با ظلم و ستم و استکبار و در راس آنها صهیونیست جنایت‌کار و آمریکای خون‌خوار است. در پرتو قرآن و وحدت مسلمین اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha