آغاز سی‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در زنجان
کد خبر: 3744771
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

آغاز سی‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی - سی‌وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با رقابت ۴۵۰ نفر در دانشگاه زنجان آغاز به‌کار کرد.

آغاز سی‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، رقابت 450 دانشجو در قالب سی‌وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه زنجان از صبح امروز 17 شهریورماه آغاز شد.
به گفته عبدالله فرجی، دبیر اجرایی سی‌وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور، این رقابت‌ها در سه بخش برگزار می‌شود که بخش نخست به مباحث آوایی از جمله حفظ 5، 10، 20 و کل قرآن کریم، اذان، اقامه و سایر موارد مربوط می‌شود.
وی ادامه داد: بخش دوم نیز به حوزه‌های معارفی شامل مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه اختصاص دارد و بخش سوم این مسابقات را فعالیت‌های ادبی، هنری و فضای مجازی تشکیل می‌دهد که به زیررشته‌های متفاوتی از جمله خطاطی، نقاشی، معرق، تذهیب و عکاسی تقسیم می‌شود.
فرجی افزود: مسابقات تا عصر امروز ادامه دارد و نفرات برتر 18 شهریورماه در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند و در آیین اختتامیه غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن‌ کریم حضور می‌یابند.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با مسابقات قرآن و عترت دانشجویان، نشست تخصصی کارشناسان دینی و مذهبی دانشگاه‌های سراسر کشور نیز در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha