اهمیت عملیات مرصاد بین نسل جوان تبیین شود
کد خبر: 3744812
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

اهمیت عملیات مرصاد بین نسل جوان تبیین شود

گروه اجتماعی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اهمیت تبیین عملیات مرصاد بین نسل جوان گفت: این عملیات باید به‌عنوان یک سرمایه عظیم بین نسل جدید جامعه معرفی شود.

اهمیت عملیات مرصاد در بین نسل جوان تبیین شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین نجات فیاضی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته ۱۶ شهریورماه در نخستین جلسه شورای اداری هفته دفاع مقدس در اردبیل تصریح کرد: پیروی از نهضت عاشورایی و مکتب حسینی رمز موفقیت رزمندگان اسلام بود و این مهم در جامعه باید نهادینه شود تا بتوانیم به این شکل امنیت و اقتدار کشورمان را جاودان کنیم.
وی با اشاره به این که شهدای والامقام کشورمان همیشه در برابر ابرقدرت‌ها لحظه‌ای ناامید نشده‌اند بیان کرد: باید این شخصیت‌ها را به عنوان یک الگوی شاخص در جامعه به همگان معرفی کنیم که این مسئله نیازمند تعاملات همه‌جانبه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به همگان معرفی کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: باید تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام به نسل امروزی تبیین و معرفی شود تا کسانی که در زمان جنگ هشت سال دفاع مقدس نبودند به طور ملموس در جریان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام قرار بگیرند.

فیاضی بیان کرد: ملت ایران در زمان جنگ تحمیلی در مقابل ۴۳ کشور ابر قدرت دنیا مقاومت کرده‌اند که اعتقاد قلبی شاخصه بارز آنان است و شهدای والامقام کشورمان از این سرمایه بزرگ برای رسیدن به پیروزی و موفقیت استفاده کرده‌اند که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه واقع شود.
وی با اشاره به اهمیت تبیین عملیات مرصاد بین نسل جوان نیز گفت: این عملیات باید به عنوان یک سرمایه عظیم بین نسل جدید جامعه معرفی شود تا نسل جدید به خوبی از اهمیت این مسئله آگاه شوند تا مردم اهمیت این عملیات را به خوبی درک کنند.
انتهای پیام

captcha