برنامه‌های آستان امامزاده حسین(ع) در دهه اول محرم
کد خبر: 3744875
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

برنامه‌های آستان امامزاده حسین(ع) در دهه اول محرم

کانون خبرنگاران نبأ ــ آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین همزمان با دهه اول محرم برنامه‌های عزداری و سخنرانی برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عزاداری دهه اول محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی فرمانی همراه با مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت(ع) بعد از نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار می‌شود.
همچنین ویژه‌برنامه «لبیک یاحسین(ع)» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوروزی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه قزوین در روز چهارشنبه، ۲۱شهریورماه از ساعت۱۷:۳۰، همایش «ردپای سه ساله» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین همراه با مدیحه‌سرایی بهروز شهبازیان و محمدجواد نظری در روز پنجشنبه، 22 شهریورماه از ساعت 17 از برنامه‌های این آستان مقدس به شمار می‌رود.
همچنین آستان مقدس امامزاده حسین(ع) با برگزاری همایش «شیرخوارگان حسینی» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی خضری و مدیحه‌سرایی حسین نریمان و حمیدچاوشا در روز جمعه، ۲۳ شهریورماه از ساعت ۸ میزبان عزاداران حسینی خواهد بود.
مراسم «اهلی من العسل» ویژه نوجوانان حسینی و مراسم شام غریبان حضرت سیدالشهدا(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام علی فرمانی و مدیحه‌سرایی مرتضی سلیمانی و حمیدچاوشا بعد از نماز مغرب و عشا از دیگر برنامه‌های این آستان است.
ولی عباسی
انتهای پیام

captcha