وحدت؛ لازمه عبور از تحریم‌های اقتصادی
کد خبر: 3744948
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

وحدت؛ لازمه عبور از تحریم‌های اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد ــ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشور اظهار کرد: این شرایط یک آزمایش الهی برای مسئولان است و امروز نیاز ما برای عبور از این شرایط وجود وحدت و همدلی است تا بتوانیم از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم.

وحدت؛ لازمه عبور از پیچ تاریخی انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از همدان، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان امروز، 17 شهریورماه در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان همدان، با بیان اینکه دفاع از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ضروری است، گفت: ظرفیت‌های بالایی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی داریم و نیازی برای توجیه کردن وجود ندارد و به‌همین علت باید شکرگزار خداوند باشیم.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشور خاطرنشان کرد: این شرایط یک آزمایش الهی برای مسئولان است و امروز نیاز ما برای عبور از این شرایط وجود وحدت و همدلی است تا بتوانیم از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: هدف آمریکا تنها از سلطه بر غرب ‌آسیا ممکن می‌شود و به همین علت قصد دارد سلطه ایران در منطقه را از بین ببرد.
وی با بیان اینکه استکبار قصد دارد با ایجاد شکاف بین مردم و نظام و برهم‌ زدن قدرت ایران در منطقه به ریاست دهکده‌ جهانی برسد، به آسیب‌های موجود در جامعه اشاره و بیان کرد: گرانی و بیکاری از آسیب‌های موجود در جامعه هستند که باعث شده تا دشمن از این موارد سوءاستفاده کند.
لطفی با بیان اینکه تعداد زیادی از افراد جامعه درکی از انقلاب و دفاع مقدس ندارند، افزود: بیش از 80 درصد جمعیت کنونی دوران انقلاب را درک نکرده‌ چرا که در آن دوران زندگی نکرده‌اند همچنین 51.5 درصد از جمعیت کنونی کشور نیز درک درستی از شرایط کشور در دوران دفاع مقدس ندارند.
وی با تأکید بر مردمی برگزار شدن مراسم سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم در این مراسم باید حضور مؤثر داشته باشند که این حضور نیازمند آگاهی مردم از دستاورد و کارنامه 40 ساله انقلاب است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعلام وظیفه برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وظیفه برگزاری این مراسم به عهده دوستان در دفاتر شورای انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام

captcha