معرفی نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن امارات
کد خبر: 3744949
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

معرفی نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن امارات

گروه مسابقات ــ نماینده کشورمان در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات که ویژه بانوان برگزار می‌شود، معرفی شد.

معرفی نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن امارات

به گزارش خبرنگار ایکنا، پس از اعلام فراخوان کمیته دعوت و اعزام قاریان و نیز مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برای انتخاب نماینده جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی کشور امارات، امروز 17 شهریورماه نماینده کشورمان در این رقابت‌ها معرفی شد.
بر همین اساس «زهرا خلیلی ثمرین» حافظ نوجوان کل قرآن کریم به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان کشور امارات انتخاب شده است. وی متولد سال 84 بوده و به همراه مادر خود در این مسابقات حضور خواهد یافت.
سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات که با عنوان «فاطمه بنت مبارک» شناخته می‌شود طی روزهای ۱۳ لغایت ۲۵ آبان‌ماه برگزار می‌شود. این مسابقات به بانوان قرآن سراسر جهان اختصاص داشته و از هر کشور یا اقلیت اسلامی در جهان یک نماینده در این مسابقات شرکت می‌کند.
سال گذشته و در دومین دوره این مسابقات «زهرا سادات حسینی» حافظ 10 ساله کل قرآن کریم به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشت.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۸
0
0
سلام،ایشون که زیر دوازده سال نیستن. فراخوانی که شورای عالی قرآن داده بودن از دختران زیر دوازده سال دعوت کرده بودن. اما ایشون متولد آبان ۸۴ هستن یعنی دو ماه دیگه میشن سیزده سال تمام. تو جامعه قرآنی ما هم فقط دروغ گفته میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۳
0
0
سلام
لطفا به خود اطلاعیه فراخوان شورای عالی قرآن دقت کنین که یکی از شرایط آن حداکثر سن ۱۲ سال میباشد در صورتی که نماینده انتخابی فعلی در آبان ماه ۱۳ سال تمام میشه.
فراخوان ثبت نام در دوره ارزیابی و انتخاب نماینده ج.ا.ا جهت شرکت در مسابقات امارات(ویژه خواهران)
تاریخ: شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷
فراخوان ثبت نام در دوره ارزیابی و انتخاب نماینده ج.ا.ا جهت شرکت در مسابقات امارات(ویژه خواهران)

به گزارش حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن؛ دوره ارزیابی و انتخاب نماینده جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی کشور امارات به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با همکاری کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم برگزار خواهد شد. به همین منظور از حافظان ممتاز کل قرآن کریم دختر زیر ۱۲ سال جهت حضور در دوره مذکور دعوت به عمل می‌آید.
واجدین شرایط می‌بایست نسبت به ثبت نام اولیه در این دوره، حداکثر تا تاریخ ۱۲ شهریورماه از طریق شماره تلفن‌های: ۰۲۱۶۴۸۷۲۶۲۷ ـ ۰۹۰۳۳۵۲۱۳۵۷ (مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه) تماس حاصل نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی:
۱‏‏- حداکثر سن: ۱۲ سال
۲‏‏- حافظ کل مسلط
۳‏‏- دارا بودن ترتیل مقبول و مورد تأیید کمیته فنی مسابقات

یادآور می‌شود دوره انتخابی، نیمه اول شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.
captcha